Jippi! Rygg til mage!!

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
Ååååå så flink hun er :)
Det er veldig gøy når de gjør det. Gutten min har enda ikke gjor det, men han prøver :)
Han er 8 uker og 1 dag gammel :)

Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13

Ååååå så flink hun er :)
Det er veldig gøy når de gjør det. Gutten min har enda ikke gjor det, men han prøver :)
Han er 8 uker og 1 dag gammel :)

Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13
Plutselig gjør han det :-)

Er ikke det veldig tidlig ? Når er det vanlig at de skal klare det ?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er ikke det veldig tidlig ? Når er det vanlig at de skal klare det ?

Vet ikke? Eldste var 8 uker når hun gjorde det så jeg trodde det var rundt denne tiden som var normalt? Jeg aner ikke jeg :)

Du har nok enbsby som er tidlig ute å du har all grunn til å vær super stolt :D for det er vel ikke før i 4-5 mnds alder dem bruker å klare det :) har du noen triks du gjør ? ;)

Du har nok enbsby som er tidlig ute å du har all grunn til å vær super stolt :D for det er vel ikke før i 4-5 mnds alder dem bruker å klare det :) har du noen triks du gjør ? ;)

What? Trodde det var sånn ca 3 mnd som var normalt etter å ha lest litt :) nei bare leker mye med henne på gulvet på yoga matte :)

Da har guttungen min også gjort det :D
Jeg la han på gulve igår etter at han hadde spist og skiftet. Han prøvde og prøvde, men klarte ikke selvom han var veldig nær. Så jeg dro på kjøkkenet og da jeg kom tilbake hadde han snud fra rygg til mage :D
Helt fantastisk :D

Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13

Da har guttungen min også gjort det :D
Jeg la han på gulve igår etter at han hadde spist og skiftet. Han prøvde og prøvde, men klarte ikke selvom han var veldig nær. Så jeg dro på kjøkkenet og da jeg kom tilbake hadde han snud fra rygg til mage :D
Helt fantastisk :D

Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13
Så kjekt :-) skikkelig stas å se hvordan de utvikler seg <3

Back
Topp