Jippi, normalvektig - belønning...

På rett under 1,5 år har jeg gått fra en BMI på neste 37 til nå å ha en BMI på rett under 25 som sier at jeg er normalvektig, JIPPI!!!

Mot målet mitt mangler jeg 4,8 kg og har gått ned 33,4 kg totalt.

Jeg er fryktelig nære målet og må nå begynne å tenke på en liten belønning til meg selv når målet er nådd.

Noen med gode forslag til hva det kan være?
Ikke spa og slik, det er jeg ikke så veldig glad i

Så BRA! Grattis musemor! Kjøp deg den kvalmt dyre tingen du lenge har siklet på men ikke har hatt samvittighet til å kjøpe. Det hadde jeg gjort. Det fortjener du!

Klapp på skuldra; du har gjort en kjempe innsats!! [emoji3]

Hva med ei ny veske du ellers ikke ville unnet deg? [emoji4]

Wow! Så utrolig flink du har vært!

Hva med en "bli ny dag" hos frisør med ny sveis, sminke osv. Og ny garderobe med klær som fortsatt kan brukes selv om du går ned noen kg til.

Spørs jo hvor mye penger og tid du vil bruke men vil du gjøre noe ekstra stas så kan du jo dra på tur til en storby der shoppinga er enda bedre enn i Norge :)

Det er sykt bra. Dette er min plan når jeg har gått ned 35kg; eller, hva jeg vurderer da. Kan nok ikke ta alle tingene [emoji23][emoji85]

1. Bli ny - endre frisyre - form, farge ol, lagt negler og blitt sminket hvis de gjør det.
Kjøpt nytt antrekk fra topp til tå med tilbehør - sko, veske, smykke, klokke/armebånd.

2. Garn! Kjøpt dyrt garn til noe jeg har lyst på til meg selv. Evt en skinn strikke veske jeg ønsker meg

3. Jentetur/jentekveld! Ut på byen!

Back
Topp