Jippi, normalvektig - belønning...

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
På rett under 1,5 år har jeg gått fra en BMI på neste 37 til nå å ha en BMI på rett under 25 som sier at jeg er normalvektig, JIPPI!!!

Mot målet mitt mangler jeg 4,8 kg og har gått ned 33,4 kg totalt.

Jeg er fryktelig nære målet og må nå begynne å tenke på en liten belønning til meg selv når målet er nådd.

Noen med gode forslag til hva det kan være?
Ikke spa og slik, det er jeg ikke så veldig glad i

Hva ønsker du deg da? Skal det være relatert til prosessen eller bare en premie?

Ny garderobe har du vel måttet ta litt underveis men absolutt noe du fortjener, passelige klær fra innerst til ytterst.

Noe du ønsker deg av treningsutstyr/duppeditter, pulsklokke og sånne ting?

Eller noe helt annet. Som et luksussett med strikkepinner eller noe innen en annen hobby? Tatovering?

Så bra gjort:) Jeg hadde kjøpt meg noe jeg virkelig ønsker. Jeg skal spandere på meg en dyr turbukse når jeg har født og kroppen er seg selv igjen:)

Nye turbukser, tatovering og jobbesko har jeg akkurat kjøpt meg..

Tenker mer noe totalt unødvendig :P

Har egentlig litt lyst på ny iPad, men den trenger jeg egentlig på jobb også så er ikke sikker på om jeg må kjøpe den selv

Har spandert på meg selv full kroppsmassasje, frisør, klær, tatovering.

Vil også egentlig spandere på meg selv en jentetur med venner til utland ei helg.

Hva med ansiktbehandlig, frisøren, en shoppingtur med bare shopping til deg selv med en tur på kafe sammen med en god venninne[emoji4]

Du har jo allerese gitt seg selv en kjempepremie! Bedre helse! :) ;)

Råflink er du!!

Hva med en helgetur ett sted? Bare med mannen? Romantisk weekend?

Har spandert på meg selv full kroppsmassasje, frisør, klær, tatovering.

Vil også egentlig spandere på meg selv en jentetur med venner til utland ei helg.
Har veldig lyst til å ta med ei venninne til Praha, men er så utrolig mye ute å reiser med jobben så det er jeg ikke sikker på om jeg har samvittighet til med tanke på ungene

Du har vært sykt flink, må jeg bare si! Jeg hadde nok spandert på meg noe kosmetikk eller dyrere klesplagg av typen som man ikke kunne bruke før. :)

Du har vært sykt flink, må jeg bare si! Jeg hadde nok spandert på meg noe kosmetikk eller dyrere klesplagg av typen som man ikke kunne bruke før. :)
Dyre klesplagg var faktisk et veldig godt forslag.
Det vil også være en god inspirasjon til å holde vekten.
"Når jeg først ha brukt så mye penger på klær skal jeg f*** også få brukt dem"....

Dyre klesplagg var faktisk et veldig godt forslag.
Det vil også være en god inspirasjon til å holde vekten.
"Når jeg først ha brukt så mye penger på klær skal jeg f*** også få brukt dem"....

Ja sant! Og kjøper man på rett sted varer de jo ofte lengre også. Liksom klassiske plagg man kan bruke mye, som en knallbra jeans, noen gode skjorter, et lekkert og nøytralt skjørt, blazer, en lekker genser eller en cardigan.

Ja sant! Og kjøper man på rett sted varer de jo ofte lengre også. Liksom klassiske plagg man kan bruke mye, som en knallbra jeans, noen gode skjorter, et lekkert og nøytralt skjørt, blazer, en lekker genser eller en cardigan.
Jeans kommer jeg til å vente litt med å kjøpe veldig dyrt.
Har akkurat kjøpt noen Levi jeg er veldig fornøyd med, men kommer ikke til å kjøpe dyrere enn det.
Har fått en del heng på magen og er kvalifisert til operasjon (min fastlege sine ord) men det må vente til ca 1 år etter vektmål er oppnådd for å vise jeg klarer å holde den stabil, og jeg ønsker meg jeans med lavt liv...
Har også lyst til å vente til etter jeg er ferdig med studiene på grunn av sykemeldingen i etterkant, og at Lille U er litt eldre siden jeg ikke vil kunne løfte han den første tiden etterpå

Jeans kommer jeg til å vente litt med å kjøpe veldig dyrt.
Har akkurat kjøpt noen Levi jeg er veldig fornøyd med, men kommer ikke til å kjøpe dyrere enn det.
Har fått en del heng på magen og er kvalifisert til operasjon (min fastlege sine ord) men det må vente til ca 1 år etter vektmål er oppnådd for å vise jeg klarer å holde den stabil, og jeg ønsker meg jeans med lavt liv...
Har også lyst til å vente til etter jeg er ferdig med studiene på grunn av sykemeldingen i etterkant, og at Lille U er litt eldre siden jeg ikke vil kunne løfte han den første tiden etterpå

Ser den! Men levi er vel bra? :) deilig når man kan bruke slile klær da! Og etter operasjonen blir det vel knall. Kommer til å kvalifisere til en slik selv, og skal ha brystredulsjon/løft i tillegg. Må bare klare å holde på motivasjonen. Har vel 30 kg å gå før jeg er normalvektig, føles litt upppnåelig, siden det "bestandig" har vært sånn.

Ser den! Men levi er vel bra? :) deilig når man kan bruke slile klær da! Og etter operasjonen blir det vel knall. Kommer til å kvalifisere til en slik selv, og skal ha brystredulsjon/løft i tillegg. Må bare klare å holde på motivasjonen. Har vel 30 kg å gå før jeg er normalvektig, føles litt upppnåelig, siden det "bestandig" har vært sånn.
Syns også over 30 kg virket uoppnåelig en gang i tiden, klarer jeg det så gjør du det også :)

Jeg hadde kjøpt meg enten sykkel eller telt. Fordi det er noe JEG vil ha, og som koster mer enn noen andre kommer til å ta seg råd til å bruke på meg [emoji6]

Time til fotograf. Jeg så på tv en gang ei som tok bilder hos fotograf som et ledd i å bli mer glad i seg selv. Husker ikke om hun var naken eller om hun hadde på seg pent undertøy, men man så mye kropp. Det er en flott motivasjon for å holde vekten. Det er noe jeg kunne ha tenkt meg å gjøre selv, om jeg noen gang finner mot til det.

Back
Topp