jippi!!!!!!*juble*

beybin88

Glad i forumet
VIP
ENDELIG, etter mye mas, mye kav, å trussler med advokat mot nav har de endelig fått opp øynene!!!!!!!!!!!!! kunne ikke vært mer fornøyd en jeg er akkurat nå!!!!

de beklaget på det sterkeste på måten vi var blitt behandlet, å siden vi hadde skrevet under på at vi var villige til å ta dna test for å bevise at han ikke var far, og for at det var tatt så lang tid, ville de igang sette betalingene mine, å tilbake betale meg alt jeg ahr mistet til nå:D

guuud så deilig, føler virkelig at jeg kunne flydd til himlen for nå er mursteinene rammlet av skuldrene mine!!!!

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÅÅÅÅ så godt å høre! Må være en enorm lettelse! [:D]
Det ordner seg for snille piker [;)]

Sorry jeg ikke kunne juble noe mer på tlf altså, men jeg er på jobb og det kokte når du ringte he he!!

Men NÅ!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ENDELIG gjør de noe fornuftig noe!!! Faderen på tide!!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Trone

Sorry jeg ikke kunne juble noe mer på tlf altså, men jeg er på jobb og det kokte når du ringte he he!!

Men NÅ!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ENDELIG gjør de noe fornuftig noe!!! Faderen på tide!!!!![:D][:D][:D]

ikke noe problem snupp!!!! skjønner slikt jeg.. hehe... ville bare dele den utrolige deilige fantastiske nyheten med min gode snille fantastiske beste venninne:):):) ;);)

bare en ting som mangler i live mitt nå:P å tone planlegginga til det har du i hode:P hahahhaha:P

så utrolig bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ble veldi glad på dine vegne nå!!!

ORIGINAL: Escuro

ORIGINAL: beybin88
ORIGINAL: Trone

ikke noe problem snupp!!!! skjønner slikt jeg.. hehe... ville bare dele den utrolige deilige fantastiske nyheten med min gode snille fantastiske beste venninne:):):) ;);)

bare en ting som mangler i live mitt nå:P å tone planlegginga til det har du i hode:P hahahhaha:P

Åååh min bestestebeste!! <3 <3 <3 Vi får feire skikkelig en dag!! :) :) :)

og JUPP!!! Den tingen har jeg i hodet, ha ha ha!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

AMEN!!!!

ORIGINAL: Hårballen`s mamma

så utrolig bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ble veldi glad på dine vegne nå!!!

Å, så bra!! Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne :) SÅ deilig når ting ordner seg på den måten altså!

ORIGINAL: Hårballen`s mamma

Sign[:D][:D][:D]

Back
Topp