JIPPI! IGANGSETTING!!!!!!!

sørlandet79

Forelsket i forumet
Har vært på kontroll i dag og UL. Guttene er blitt 3,5 kg, er uke 37+2 i dag. Og i morgen blir jeg satt igang. Jett om jeg er glad. Trodde egentlig ikke at de ville gjøre noe før etter påske, men de så at jeg slett. Tungt å gå med 7 kg baby i magen + fostervann og div.
Så nå må jeg vel pakke baggen i kveld. Så blir det sykehuset resten av påsken for meg.

Ønsker dere alle en riktig god påske!!!!

åååh så morro.. Masse masse lykke til.. :) Endelig kommer dem :D

Så morro![:)][:)] Kjempe fint at du får guttene ut nå! Skjønner godt at det er tungt, synes det er nok med en baby i magen[:D]
Masse lykke til![:)]

For en herlig start på påsken[:D] Lykke til!

oooi !![:D][:D] åh lykke til da!! unner deg å bli sottn i gang nå da, er litt mye å bære på[8D]
oioi dette blir så spennende!! hihi

Å,så deilig!

Lykke til i morgen!

Lykke te[:)]

Så godt!! Lykke til!!!! Blir spenennde!!!

ORIGINAL: tiansen

ORIGINAL: tiansen

Så deilig da! Skjønner godt at det er tungt å gå med 7kg med babyvekt i magen!
Nå kommer de to små snart! [:D]

ÅÅÅÅÅ din heldiggris!!!!! Kjenner jeg blir litt misunnelig nå , ja , (selv om mine ikke er helt 3,5 kg hver ennå så er det mer enn nok tungt nok å dra på ) Har dessverre ikke noe håp om å få bli satt igang heller...

ORIGINAL: sørlandet79

Har vært på kontroll i dag og UL. Guttene er blitt 3,5 kg, er uke 37+2 i dag. Og i morgen blir jeg satt igang. Jett om jeg er glad. Trodde egentlig ikke at de ville gjøre noe før etter påske, men de så at jeg slett. Tungt å gå med 7 kg baby i magen + fostervann og div.
Så nå må jeg vel pakke baggen i kveld. Så blir det sykehuset resten av påsken for meg.

Ønsker dere alle en riktig god påske!!!!

lykke til.god påske,tar en påske godis for deg...[:D]

Så spennende. Håper fødselen går bra og unner deg virkelig dette. Ikke bare å gå gravid med tvillinger.

God påske[:)]

Back
Topp