Minismurf Gift med forumet 19 Feb 2011 #1 Tusen takk My Angels for fargeforslaget [:D][:D] Likte fargene så godt, og nå gleder meg til å bruke lua! [:)] Synes den var morsom å strikke forresten, - en stund siden jeg har strikket mønster [:)]
Tusen takk My Angels for fargeforslaget [:D][:D] Likte fargene så godt, og nå gleder meg til å bruke lua! [:)] Synes den var morsom å strikke forresten, - en stund siden jeg har strikket mønster [:)]
Minismurf Gift med forumet 19 Feb 2011 #3 ORIGINAL: My Angels Den ble MYYYYYE finere enn min jo! [:D][:D][:D] Ble vel lik vel??? [8D]
Minismurf Gift med forumet 19 Feb 2011 #4 Kan jeg ikke huske.. Så da så den sikkert perfekt ut :D Og det var vel din første lue og? Så du kan være veldig fornøyd med lua di [;)]
Kan jeg ikke huske.. Så da så den sikkert perfekt ut :D Og det var vel din første lue og? Så du kan være veldig fornøyd med lua di [;)]
K Kiraoth Forumet er livet 19 Feb 2011 #9 ORIGINAL: Påskenurk Den ble skkkelig fin :) elsket fargevalget! :)
Minismurf Gift med forumet 19 Feb 2011 #10 Tuuusen takk! Koselig å få sånne tilbakemeldinger, for jeg er ikke noe dreven strikker =)
summer82 Forumet er livet 20 Feb 2011 #12 ORIGINAL: ThisIsAnfield Wow! Ja de fargan var knallfine sammen![:)]
sweetmama Elsker forumet 20 Feb 2011 #15 ORIGINAL: Påskenurk Den ble skkkelig fin :) elsket fargevalget! :)
Diddij Forumet er livet 20 Feb 2011 #19 ORIGINAL: My Angels Jo men maskene og slikt. Min er ikke jevn i maskene. Din så jo nesten maskinstrikka ut. [:-] [:D] Knallflott[;)][;)] My ANgels: har du dampa din da, eller?? For det ser ut som denne er dampa[;)]
ORIGINAL: My Angels Jo men maskene og slikt. Min er ikke jevn i maskene. Din så jo nesten maskinstrikka ut. [:-] [:D] Knallflott[;)][;)] My ANgels: har du dampa din da, eller?? For det ser ut som denne er dampa[;)]