Jippi :D

pink86

Blir kjent med forumet
I dag var jeg på første svangerskapskontroll [:)] Ble litt sent pga ferie og sånn.
Fikk se den lille i magen [:D] Så at hjertet slo, og at den rørte veldig på seg [:D]
Er så glad nå, og har tenkt og begynne å glede meg for fullt nå [;)]

Samboer ble litt snurt siden han ikke var med å fikk se, men han får jo se neste gang [8D]

Så bra - gratulerer da:)
Og lykke til videre med den voksende sppiren!!!

Fikk du UL på første Sv.kontroll? var du hos jordmor?
Jeg skal til legen på mandag, men tror ikke jeg får noe sånn da..
synes det også er for sent, er da i u.14.. men sånn er det når Norge tar feirie i juli
Litt synd for synes det er alt for lenge å vnete til u.18 med å få se om det virkelig er liv og røre der inne..

Så gøy, da!!! Kan godt forstå samboen din, hehe :-)

Jeg hadde vell egentlig ikke regnet med å få noe u-lyd, men jeg spurte legen om det gikk ann å høre hjertelyden nå. Da hentet han først en liten sak med en høytaler på, men vi hørte bare min puls. Så hentet han en litt større sak med en skjerm på [:)] Og der så man klart og tydelig fosteret [:D] Ble veldig glad for at han gjorde det for meg, for da kan jeg slappe litt mer av[:)]

helt enig sola89 -skulle vært obligatorisk!! (men så vet de vel egentlig ikke sånn helt om for mye ul kan gi virkninger for babyen senere i livet... ) gratulerer med flotte spiren pink86[:D][:D]

Back
Topp