Jippi, "bunad" til 17. mai

caracara

Forumet er livet
See her da[:D][:D] Noe så skjønt[:D] Har til gutter også[:)] Hun passer str 56 perfekt nå, må hun kanskje ha 62 i bunad da?[&:] Kanskje hun kan ha denne på seg etter dåpen 23. mai også[:D]
http://nameit.bestsellershop.com/DK/newborn/bunader/10/230448

Den er rååå fin:) den skal jeg ha og:):) er kanskje greit med 62 til 17 mai tror jeg:):)

ej kjøpte den i raud til knærten min i går i str 62 [:D][:D]

Den har alle mine tre skatter fått i rødt [;)]

tipper eg må ha 68.. :) min bruker 56 og 62... :P
var veldig billig då, i forhold til bunadane eg har sett på reflex her! ;)

åååå så fin :) Jeg så på den på en plakat på nameit men de sa de ikke fikk inn så små.
men kan jo bestille derfra :) suuuupert :) har så lyst å ha bunad på snuppa :)
kjøpt en kjempe fin kjole med poff greier i under skjørtet som hun skal ha på seg etter dåpskjolen skal av men på 17 mai MÅ vi jo ha bunad [:)] (selv om mamman ikke kan ha i år for boobsene is toooo big[:D])

den er kjempefin! Har også veldig lyst å kjøpe bunad til guttene

Leverer bare til danmark :(

har du sett den på oasen lille snegle?

ORIGINAL: t0mmelise

på obs har dei bunad i str 62 til både gutter og jenter..
Casper-Emìl har bunad på seg på eit bilde eg la ut her for ei stund siden[:D][:D]

Vi kjøpte den i går. Er så søt.. ;) 

Jeg fikk kjøpt den i str 62. Nameit. 

hihi sånn fikk Maya hos si farmor,i str 62..ho bruke 56 nu..så e spent på om ho blir å passe deinn tell 17 Mai..hihi

ORIGINAL: Marcus og knøttet

på obs har dei bunad i str 62 til både gutter og jenter..
Casper-Emìl har bunad på seg på eit bilde eg la ut her for ei stund siden[:D][:D]

Jaaa, det stemmer :) husker bilde med bunaden på Casper-Emíl ja :) trodde den var sånn spesial sydd jeg :) ok,men da får jeg ta meg turen å se :) vil ha bunad på snuppa :)

oppe til høye, hvis du skifter til norge så går det vel? har ikke vært på oasen på en stund :)

ORIGINAL: lille snegle

oppe til høye, hvis du skifter til norge så går det vel? har ikke vært på oasen på en stund :)

Du er sååå smart [:)][;)] takkitakk :) da blir det nok bunad her jah [:D][:D][:D] wiiiii

De har disse på barnas hus også nå, men ikke like billig da!
Tror heller jeg velger å kjøpe gjennom denne siden ja[:D]

ORIGINAL: lille snegle

I hvilken størrelse? jentene våre er vel ca like store :)

tar 62 jeg tror jeg [:)] hun bruker noe 50 og sett i 56 nå men kjøpte en kjole i 62 og den er ikke sånn kjempe stor [:)]
så jeg tar 62 tror jeg... ååååå eller skal jeg ta 56 så sitter den som støpt? vanskelig [&:]

nettopp! jeg tenker at hun får jo liksom aldri brukt den senere uansett, så hvorfor ikke 56[8D] hvor stor er di nå? mi er 4800 og 55 cm[:)]

Skal på helsestasjonen om ett par timer å veie :) lurer på om hun kan være rundt 4800 :) hehe.. bare tipping da men ca der :) veide jo henne for en mnd siden og da var hun 3830 :) så ett kilo på en mnd har hun nok klart :D

Back
Topp