Jippi!!! 12 uker 1 dag

x1xtinemor79

Blir kjent med forumet
He, he[:D]12 uker og 1 dag ut i svangerskapet. Går å lurer på om jeg får noe innkallelse fra sykehuset snart. Jeg vil på ultralyd å se[;)] Da jeg ble gravid, hadde jeg og han som nå er min samboer vært sammen i 3 uker. Hjelp[:(] Bli foreldre nå? Nei huff!!!! Abort ble bestemt, og jeg møtte opp på sykehUset i fullstendig tåreoppløsning! Etter en halv time, tok min kjære meg i armen, og ba oss gå hjem. Han orket ikke å se meg slik. Så her går jeg, og vil prate m noen, selvfølgeligmin kjære, men han har visst litt problemer m å snakke om dette! Håper det blir bedre etterhvert! Har heller ikke enda tortå si det til min mor! Er også arbeidsledig etter jeg flyttet for 4 uker siden! Noensom har noen råd til meg?[:(]

Hei vil bare si gratulerer med å være "over den verste kneika"[:)]blir vel ikke lenge før du får en innkallelse...ul er rundt uke 17- 19...

Å bli foreldre er noe man må modnes med på veien, dere har enda noen mnd å forberede dere på....mange tenker slik som du gjør når man venter sin første.Kansje din kjære oxo bare trenger litt tid?før eller senere må dere snakke om det......

Jeg hadde sagt det til min mor hadde jeg vært deg....hun kan nok støtte deg mer enn du tror, spesiellt nå når din kjære også har litt mye å tenke på.

Arbeidsledig er jeg oxo....skulle egentli ut som lærling, men pga graviditeten så ble ikke det noe av.Da meldte jeg meg på internettkurs og får støtte fra lånekassen i tillegg, det er bedre enn ingenting!dessuten står jeg mye sterkere med tanke på å få meg jobb etterpå!

Ikke se så mørkt på ting...det løser seg etterhvert.....[:)]bare ta det første steget....

Gratulerer så masse med de tre første månende alle ser på som det kritiske perioden :) Moro å ha overstått denne.

Ser at fødslen ikke akkurat var planlagt!?!? Det var heller ikke min, Jeg gikk på p-piller jeg noe som jeg har gjort siden jeg fylte 17, men enn dag skjedde det bare, Pilla bare svikta meg. Fy f... for en vond tid, viste egentlig ikke hva jeg ville. Men nå er jeg overlykkelig over hva som har skjedd å jeg gleder meg til å få ut lille jenta mi som ligger inni magen min :)

Et godt råd: Prat med noen om dine problemmer. Men jeg vet at når du har klart å tatt en valg har du velget det rikrtige valge! Du blir en kjempe fin mor

Lena28:
Nytt mage bilde? Det var så fiiiiiiiiiiiint, jeg misunner magen din, min er så Rund den og ikke spiss. Tror lille jenta mi blir også ganske rund når henne kommer ut, hehe.

takk Hege23!!!!....ja nytt magebilde[:D]prøver å fornye hver 2.uke....synes min mage er rund jeg?![:)]...men det er vanskelig å bedømme selv kansje....kansje vanskelig å se skikkelig på bildet oxo.........men nå liker jeg magen min bedre og bedre selv oxo[;)]mer gravid mage liksom...hehe

Ser nesten ut som en dokkemage.. så skremmende perfekt fasong.. [;)]
Den er FLOTT, lena..
håper min strammes såpass etterhvert også.. har ennå litt "slappis" mage jeg[8D]

GRATTIS,DEILIG Å VÆRE FERDIG MED DE 12 FØRSTE UKENE.[:D][:D][:D]

Back
Topp