Jillian er FORFERDLIG

Haha, jeg må være i jævli dårlig form. Jeg lå omtrendt og grein helt på slutten.. Fikk ikke puste og klarte ikke stå og hoppe mere..
Kanskje jeg må prøve meg igjenn ....

ORIGINAL: Sha

ORIGINAL: Krristy

ORIGINAL: Sha

du må jo ikke gi opp så fort!!!!!!!!!
da tror jeg ikke noe på at du har lyst til å komme i form.

Som eg skrev over så ble eg veldig andpusten og då får eg en følelse at eg ikkje får puste som kan resultere i angstanfall der eg går i sjokk [:)] Så det var lurt å avbryte, men eg bør egentlig snakke med legen før eg begynne skikkeligt med dei 30 dagene siden det ikkje er så lenge siden eg hadde en blødning i magen [:)]

da bør du jo ikke gå på 30 day da! hadde heller snakka med legen å fått satt opp eget trengingsprogram!
for hvis man ikke klarer level 1 så er man i temmelig dårlig form. sorry[8D]

Kondisjonen er dårlig, styrken er litt bedre [:)]
Men nå fekk eg ekstreme smerter i bukveggen der blødningen har vært så eg måtte avbryte , prøvde meg littegrann etterpå men det gjør alt for vondt.... [:'(]

Jeg vil også!!

Men jeg er heeelt avhengig av at jeg er aleine hjemme. Takler ikke at verken småen eller mannen er hjemme![X(][8D] Åsså har vi leieboer i kjellern. Tenk hva hun tror jeg holder på med når hun hører på den dunkinga 20 min hver dag[X(]

Jeg er avhengig av jillian jeg[:D][:D]
Er på 3. runden med 30 ds nå. og det er helt utrolig å tenke på hvor mye formen min faktisk har forbedra seg!
Første gang jeg prøvde trodde jeg seriøst jeg skulle dø. jeg pusta og pesa og var så nær å gi opp, men jeg beit tenna sammen og kom meg gjennom.. dag 2 var og forferdelig, men jeg kom meg gjennom den og..utrolig nok..på dag 3 gikk det plutselig mye lettere, og dag 4 gikk det bra!
Nå synes jeg level 1 er kjempelett! har fått masse muskler og gått ned 10kg og litt over 30cm siden første gang.
(før/etter-bilder i bloggen for interreserte)
Akkurat fått 2 andre dvd`er med jillian i posten. og gleeeder meg til å teste de ut!
[:D]
hilsen ei som alltid har hata å trene!! nå elsker jeg det!!

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

Er på 3. runden med 30 ds nå. og det er helt utrolig å tenke på hvor mye formen min faktisk har forbedra seg!
Første gang jeg prøvde trodde jeg seriøst jeg skulle dø. jeg pusta og pesa og var så nær å gi opp, men jeg beit tenna sammen og kom meg gjennom.. dag 2 var og forferdelig, men jeg kom meg gjennom den og..utrolig nok..på dag 3 gikk det plutselig mye lettere, og dag 4 gikk det bra!
Nå synes jeg level 1 er kjempelett! har fått masse muskler og gått ned 10kg og litt over 30cm siden første gang.
Akkurat fått 2 andre dvd`er med jillian i posten. og gleeeder meg til å teste de ut!

Snuppa, hvor har du kjøpt DVD`en??[:D]

ORIGINAL: nurkis og Sander

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

Snuppa, hvor har du kjøpt DVD`en??[:D]

Play.com[:D][:D]

Digger Jillian! Har aldri trent før, men nå er jeg på dag 16. Flott opplegg! Men de første dagene av hvert level gjør vondt... Men så blir det plutselig mye lettere!

Back
Topp