Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sha
ORIGINAL: Krristy
ORIGINAL: Sha
du må jo ikke gi opp så fort!!!!!!!!!
da tror jeg ikke noe på at du har lyst til å komme i form.
Som eg skrev over så ble eg veldig andpusten og då får eg en følelse at eg ikkje får puste som kan resultere i angstanfall der eg går i sjokk [:)] Så det var lurt å avbryte, men eg bør egentlig snakke med legen før eg begynne skikkeligt med dei 30 dagene siden det ikkje er så lenge siden eg hadde en blødning i magen [:)]
da bør du jo ikke gå på 30 day da! hadde heller snakka med legen å fått satt opp eget trengingsprogram!
for hvis man ikke klarer level 1 så er man i temmelig dårlig form. sorry[8D]
ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt
Jeg er avhengig av jillian jeg[:D][:D]
Er på 3. runden med 30 ds nå. og det er helt utrolig å tenke på hvor mye formen min faktisk har forbedra seg!
Første gang jeg prøvde trodde jeg seriøst jeg skulle dø. jeg pusta og pesa og var så nær å gi opp, men jeg beit tenna sammen og kom meg gjennom.. dag 2 var og forferdelig, men jeg kom meg gjennom den og..utrolig nok..på dag 3 gikk det plutselig mye lettere, og dag 4 gikk det bra!
Nå synes jeg level 1 er kjempelett! har fått masse muskler og gått ned 10kg og litt over 30cm siden første gang.
(før/etter-bilder i bloggen for interreserte)
Akkurat fått 2 andre dvd`er med jillian i posten. og gleeeder meg til å teste de ut!
[:D]
hilsen ei som alltid har hata å trene!! nå elsker jeg det!!
ORIGINAL: nurkis og Sander
ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt
Jeg er avhengig av jillian jeg[:D][:D]
Er på 3. runden med 30 ds nå. og det er helt utrolig å tenke på hvor mye formen min faktisk har forbedra seg!
Første gang jeg prøvde trodde jeg seriøst jeg skulle dø. jeg pusta og pesa og var så nær å gi opp, men jeg beit tenna sammen og kom meg gjennom.. dag 2 var og forferdelig, men jeg kom meg gjennom den og..utrolig nok..på dag 3 gikk det plutselig mye lettere, og dag 4 gikk det bra!
Nå synes jeg level 1 er kjempelett! har fått masse muskler og gått ned 10kg og litt over 30cm siden første gang.
(før/etter-bilder i bloggen for interreserte)
Akkurat fått 2 andre dvd`er med jillian i posten. og gleeeder meg til å teste de ut!
[:D]
hilsen ei som alltid har hata å trene!! nå elsker jeg det!!
Snuppa, hvor har du kjøpt DVD`en??[:D]