Jiiiiz!!! *søvn*

Bellie

Glad i forumet
Seriøst - jeg klikker!!
Mini har blitt håpløs å legge om kvelden... Byssing hjelper ikke, legge seg sammen a hjelper ikke, for å få hun til å sovne må jeg ha henne i armene mens jeg sitter og humper på sengekanten.. DA sovner hun... Men om jeg i hele tatt tenker på å legge a over i ega seng hyyyyler hun! JEG BLIR GAL!! (er syk, så jeg har liiitt mindre tålmodighet nå enn ellers også...) Før har legginga skjelden vært et problem - hva skjer??

Noen som har tips eller råd??
Jeg prøver det meste!!

Her er det til tider på akkurat samme måte, og jeg skjønner din frustrasjon!!! TRO MEG! [:D]
Her fungerer det bare at blir det sånne kvelder så må min kjære legge han, da sovner han innen 3 min!! Han trenger bare stryke han litt nedover panne og nesen og holde han i hendene. å wips så sover han!!!

Uff[&:]  Så innmari slitsomt..... Har ingen råd dessverre,men KE var jo også slik noen dager.. Jeg er overbevist om at det er en 6mnds-greie[;)][8D] Alt er i allefall tilbake som normalt nå igjen... Håper noen kan gi deg et råd som funker!!

ORIGINAL: Amavic

Her er det til tider på akkurat samme måte, og jeg skjønner din frustrasjon!!! TRO MEG! [:D]
Her fungerer det bare at blir det sånne kvelder så må min kjære legge han, da sovner han innen 3 min!! Han trenger bare stryke han litt nedover panne og nesen og holde han i hendene. å wips så sover han!!!

Hjelper ikke at pappan prøver heller her[&:][&:]
Hun bare hyler... Huff!!!
Godt å vite at hun ikke er den eneste da, for det er helt grusomt!!

ORIGINAL: Nataleen

Uff[&:]  Så innmari slitsomt..... Har ingen råd dessverre,men KE var jo også slik noen dager.. Jeg er overbevist om at det er en 6mnds-greie[;)][8D] Alt er i allefall tilbake som normalt nå igjen... Håper noen kan gi deg et råd som funker!!

Det bør ikke vedvare, for å si det sånn!!
Sovner hun av seg selv nå eller?
Huff, så kjedelig at hun er så vanskelig på kvelden - hun er jo helt eksemplarisk på dagsovinga... *sukk*

Hmm.. dentinox - der sa du no!! Takk!! [:D]
Prøver med en gang!! [:)][:)]

Hehe, støvsugeren er ho livredd, så tror ikke den skal på - men takk for tips Simon[8D]

vi har også hatt vanskelige dager siden fredag! bare hylingen, og vi som va inne i en fin flow... [:@] håper det bare en en 6 mnd greie som nataleen sier..

men et lite tips kanskje.. å ha hun i et teppe eller lammeskinn i armene, så hun ikke våkner opp så lett når du legger henne ned? verdt å prøve. vi gjorde det da andrea skulle bysses til hver legging...

håper det blir bedre snart! og god bedring til deg søtis!

har det samme her og vi gikk over til vogn og vugge på vogna IGJEN, men han begynner å bli roligere igjen syntes jeg så etter neste helg skal jeg ta fatt på senga hans igjen. siden vi skal på tur til helgen er det like greit at han sover i vogna tom helgen [:D] alt går over til slutt, men fy satan jeg skjønner frutrasjoenen år man står oppi de værste periodene altså.

ORIGINAL: happymeg

vi har også hatt vanskelige dager siden fredag! bare hylingen, og vi som va inne i en fin flow... [:@] håper det bare en en 6 mnd greie som nataleen sier..

men et lite tips kanskje.. å ha hun i et teppe eller lammeskinn i armene, så hun ikke våkner opp så lett når du legger henne ned? verdt å prøve. vi gjorde det da andrea skulle bysses til hver legging...

håper det blir bedre snart! og god bedring til deg søtis!

Takk snupp!:)
Bruker pledd når hun bysses - makes no difference! Blæ!

Håpe småsnuppene våre skjerper seg snart altså!! Før mammane blir gal!!;) er det den første trassalderen kanskje?? :p

ORIGINAL: 2.Gangsmamma

har det samme her og vi gikk over til vogn og vugge på vogna IGJEN, men han begynner å bli roligere igjen syntes jeg så etter neste helg skal jeg ta fatt på senga hans igjen. siden vi skal på tur til helgen er det like greit at han sover i vogna tom helgen [:D] alt går over til slutt, men fy satan jeg skjønner frutrasjoenen år man står oppi de værste periodene altså.

Jeg la henne i vogna akkurat jeg også - klarte ikke mer... Godt å høre at det er fler som har tydd til den - aldri lagt a vogna til natten før vi... Bruker din å sove hele natten i vogna si da eller? Er så usikker på om jeg skal legge henne over til senga si når vi legger oss...

Huff, kan bli smågal av disse små - flaks at alt glemmes over natta!;)

ORIGINAL: Sneva

Seriøst - jeg klikker!!
Mini har blitt håpløs å legge om kvelden... Byssing hjelper ikke, legge seg sammen a hjelper ikke, for å få hun til å sovne må jeg ha henne i armene mens jeg sitter og humper på sengekanten.. DA sovner hun... Men om jeg i hele tatt tenker på å legge a over i ega seng hyyyyler hun! JEG BLIR GAL!! (er syk, så jeg har liiitt mindre tålmodighet nå enn ellers også...) Før har legginga skjelden vært et problem - hva skjer??

Jeg prøver det meste!!

Det samme gjør vi HVER kveld[&:] Hvis ikke han sovner med flaska eller puppen.. Men har alltid vært sånn her da.. Og han våkner når vi legger han i senga, så her må vi stå klar med flaska for da tar han et par slurker og sovner igjen..
Skal ta opp kampen neste uke, men gruer meg sånn. Han hyler jo sånn at jeg blir redd for hva naboene vil tenke om oss[:(]

ORIGINAL: lisi86

Seriøst - jeg klikker!!

Jeg prøver det meste!!

Det samme gjør vi HVER kveld[&:] Hvis ikke han sovner med flaska eller puppen.. Men har alltid vært sånn her da.. Og han våkner når vi legger han i senga, så her må vi stå klar med flaska for da tar han et par slurker og sovner igjen..
Skal ta opp kampen neste uke, men gruer meg sånn. Han hyler jo sånn at jeg blir redd for hva naboene vil tenke om oss[:(]

Å Gud, stakkar deg!!! [&:]
Respect sier jeg bare!!
Det er så vanskelig å ta kampen - her utsettes det hele tiden...

Og jeg er også redd for hva naboke tror - hun høres jo ut som en stukken gris stakkar...

Skal ikke være greit!
Lykke til med å ta kampen da! Håper det går fort og smertefritt å avvenne hompinga!![8D]

ORIGINAL: lisi86

Seriøst - jeg klikker!!

Jeg prøver det meste!!

Å Gud, stakkar deg!!! [&:]
Respect sier jeg bare!!
Det er så vanskelig å ta kampen - her utsettes det hele tiden...

Og jeg er også redd for hva naboke tror - hun høres jo ut som en stukken gris stakkar...

Skal ikke være greit!
Lykke til med å ta kampen da! Håper det går fort og smertefritt å avvenne hompinga!![8D]

Føler meg mest mislykket i grunnen som har latt det gå så langt og ikke tatt kampen tidligere[&:] Blir jo vant med det, men tar meg i å tenke hva fader er det vi driver med, kan ikke sitte å humpe på den senga for evig tid[8D] Begynt å knirke har den og[8|] Takk for det, håper det går over hos dere og at det bare er en fase[:)]

Nå har jeg ikke lest gjennom alle svarene her, men:

Vi hadde det akkurat slikt med storebror. Det var et helvete fra ende til annen!!!
Vi prøvde alt, men ingen resultater...

Jeg kjørte til slutt ferber metoden på han.
La han i senga, mett og god. Lot han skrike. Gikk inn etter hvert 5. min. av han smokken, strøyk over han og sa natta. Og gikk ut igjen. Etter 15 min. var det stille, og gutten sov[:D]

Du kan også prøve å pakke gullet inn som en taco. Hre hjelper det på å roe ned tutta!

kanskje noen av disse kan hjelpe deg[:)]

http://www.youtube.com/watch?v=ZGAmizwbAlQ

http://www.youtube.com/watch?v=OH2ElT7ymJA

http://www.youtube.com/watch?v=OWgHMs-Yj9o

her hjelper det ihvertfall med den sjøhesten som spiller musikk..!

Back
Topp