M Majk1 Elsker forumet 13 Des 2007 #2 Hurra hei og hopp [:D][:D][:D] Grattis me nætt heim [;)][:D][:D][:D]
totteline Gift med forumet 13 Des 2007 #3 ORIGINAL: Majk1 Hurra hei og hopp [:D][:D][:D] Grattis me nætt heim [;)][:D][:D][:D]
pewsie Forumet er livet 13 Des 2007 #6 ORIGINAL: citadel ORIGINAL: Celene et klikk og du er hekta... :) lykke til og grattis hi hi, da blir vi vel å se deg her sånn passe hele tiden da[;)][:D] Ja, jeg blir nok å være her en del (mye) mer enn før [:D] Spesiellt etter småens leggetid [:D]
ORIGINAL: citadel ORIGINAL: Celene et klikk og du er hekta... :) lykke til og grattis hi hi, da blir vi vel å se deg her sånn passe hele tiden da[;)][:D] Ja, jeg blir nok å være her en del (mye) mer enn før [:D] Spesiellt etter småens leggetid [:D]
B Benz Glad i forumet 14 Des 2007 #7 Så flott, gratulerer[:D] Blir lettere smågal[&:]jeg når nettet her er nede av en eller annen grunn, heldigvis skjer det veldig sjelden[8D]
Så flott, gratulerer[:D] Blir lettere smågal[&:]jeg når nettet her er nede av en eller annen grunn, heldigvis skjer det veldig sjelden[8D]
M Mokkemor Gift med forumet 14 Des 2007 #8 ORIGINAL: Dragemamma [:D]Gratulerer så massssssssssssse!!! [:D]