Jiiha! Uke 38!

Jessjess

Elsker forumet
Da er klokken passert tolv, for .. en god stund siden og jeg kan endelig si

JEG ER I UKE 38 ! =D

wi!

Juhuu! Da er jeg i uke 36!! 4 lange uker igjen ;)

Gratulerer med 38 uker,var der igår jeg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja, den er grei! :-) har de klassiske høygravid-plagene, kynnere, nedpress, hetetokter osv. Blodtrykket mitt har steget litt så jeg er i bedre form nå sånn sett, enn det jeg har vært tidligere:-) nå har jeg skolebok-eksempel blodtrykk ;-) haha! Du da?? :-) hvordan er formen din?

Ja, den er grei! :-) har de klassiske høygravid-plagene, kynnere, nedpress, hetetokter osv. Blodtrykket mitt har steget litt så jeg er i bedre form nå sånn sett, enn det jeg har vært tidligere:-) nå har jeg skolebok-eksempel blodtrykk ;-) haha! Du da?? :-) hvordan er formen din?
Skolebok blodtrykk du.. ikkje værst for deg;) hehe kjempe gøy å være høygravid med de plagene. :/ eg har hetetokter og nedpress. Litt mer sliten(gleder meg til perm no ja:p) men skal ikkje klage:) har vært heldig i dette sv.skapet også:)

Hipp hurra :D

så deilig! Jeg for min del gleder meg til jeg kommer forbi 37 uker, da har hun liksom fått lov å gjøre seg ferdig:) Med forrige mann gikk jeg 6 dager over, så er veldig innstilt på at det eneste som er garantert er at jeg har lille tulla i armene innen 6-7 uker:) blir så skuffet hvis jeg tror hun kommer før eller på termin og må så gå over

Gratulerer :)

Gratulerer med 38 uker:-)

Back
Topp