jihuuuu :D:D:D

kama

Elsker forumet
Da er endelig sambo hjemme igjen fra sykehuset. og det var godt, stakkaren har ikke fått noe mat i det hele tatt der. måtte faste i tilfelle det ble operasjon. men det ble det heldigvis ikke[:D][:D] hevelsen har gått ned litt men ikke helt, var såpass bra at han fikk lov til å dra hjem men måtte ringe med en gang om det ble mer hevelser for da kan hovedpulsåra sprekke.
I kveld blir det KOSING [:D] og overnattingsbesøk

Hva gjør dere i kveld?

Noen som forresten vil kjøpe en htc HD2 telefon???

så herlig å få han hjem[:D] Kose dere masse!
Jeg har iphone4 og har ingen planer om å bytte den ut[;)]
Vi holder på å rydde på rommet som skal bli mini sitt. Må være klart til dåpen når huset invaderes av overnattingsgjester[8D]

jeg skal snart uuuuuuut [:)] skal feire en av mine beste venninner som fyllte år på onsdag [:)][:)] skal ikke drikke da (gidder ikke, kjekt å kunne kjøre hjem når jeg vil og slippe taxikøen) - men skal ha på meg finstasen, sminke og gleder meg rett og slett til å være litt "meg selv", og ikke bare "mamma"  [:)][:)] 

Så godt du har fått han hjem i god behold [:D]

Jeg og ungene er hos foreldrene mine så nå ligger jeg tilbakelent i sofan og slapper av. BEGGE(!) ungene sover [:D]
Etterpå blir det kjeks, ost og god vin [:D]

GOD HELG [:)]

Så godt at mannen din endelig er hjemme, og koselig at dere skal ha overnattingsbesøk! [:D]

Har nettopp lagt snuppa for dagen, så nå skal vi straks sette oss å se på en film [:)]

Kooooser meg med hvitvin, gubben mener jeg har drikki 3 glass, men jeg har bare drikki ett, så vi har diskutert det en stund :P Barnet er lagt for kvelden og nå skal vi spise alt for mye godteri, og synes synd på oss selv fordi vi er mette, mens jeg skal fikle med den nye Nike+ sports dingsen min [8D]

Back
Topp