B Bkno8799762 Første møte med forumet 15 Okt 2013 #1 Jeg får ikke logget inn, det står at brukeren min ikke finnes hva gjør jeg nå da? Sent from my iPad using BV Forum
Jeg får ikke logget inn, det står at brukeren min ikke finnes hva gjør jeg nå da? Sent from my iPad using BV Forum
B Bkno8799762 Første møte med forumet 15 Okt 2013 #2 Er det i hele tatt nsom ser innleggene ? Sent from my iPad using BV Forum
J Janet Guest 15 Okt 2013 #3 Bkno8799762 skrev: Er det i hele tatt nsom ser innleggene ? Sent from my iPad using BV Forum Klikk for å utvide … Hei Jeg vil tro du har fått logget inn siden du har fått publisere innlegg.
Bkno8799762 skrev: Er det i hele tatt nsom ser innleggene ? Sent from my iPad using BV Forum Klikk for å utvide … Hei Jeg vil tro du har fått logget inn siden du har fått publisere innlegg.
B Bkno8799762 Første møte med forumet 15 Okt 2013 #4 Nei, dette er en annen bruker og annet brukernavn !m Sent from my iPad using BV Forum
J Janet Guest 16 Okt 2013 #5 Bkno8799762 skrev: Nei, dette er en annen bruker og annet brukernavn !m Sent from my iPad using BV Forum Klikk for å utvide … Ok. Kan du sende meg en pm med epostadressen til den andre brukeren slik at jeg kan få sjekket opp?
Bkno8799762 skrev: Nei, dette er en annen bruker og annet brukernavn !m Sent from my iPad using BV Forum Klikk for å utvide … Ok. Kan du sende meg en pm med epostadressen til den andre brukeren slik at jeg kan få sjekket opp?