jezzz... oslo...

ja louis... vet ikke når det blir enda.. er jo ingen som gidder å si ifra om det er greit og sånn.. arrgh!
Har på en måte funnet tre datoer, og de fleste an den 15 uten problemer.. men vi ville liksom ha med bast da.. men men.. ser jo ut som om det blir den datoen..

Siden ingen sier ifra hva dem mener.. kremt [:)]

kanskje det blir en 20 da?? men må ha det på dagen pga barn og slikt.. kan alle på dagen eller???

dagen blir vanskelig for meg!!! synd da alle andre kan den 15!!!

Til Panterinnen: Jeg syntes du bare skal sette en dato jeg, siden du har laget tråen, det blir sikkert ikke første møte. Det går snn å si at vi kan møtes en gang i måneden. Feks siste helg/dag i slutten eller noe.
Vi har ikke mulighet til å finne en dato som passer alle. Sånn er det desverre bare.

Ta en sjefsavgjørelse du nå Panterinnen så må vi andre bare rette oss etter den.

Holdefastklem

DET BLIR 20 OKTOBER JENTER.
PÅ FORMIDDAG I OSLO!!!
TID OG STED KOMMER LITT SENERE

(må bare finne det først[:D][:D])

er det ingen som jobber???
jeg får lage en stråd for oss som jobbe jeg da

jeg kommer også, bare denna kranglinga gir seg snart.....
er bare redd for at det kan bli litt dyster stemning om detta ikke gir seg snart, og det er så synd[:(]

ORIGINAL: millemax

jeg kommer også, bare denna kranglinga gir seg snart.....
er bare redd for at det kan bli litt dyster stemning om detta ikke gir seg snart, og det er så synd[:(]

veldig veldig enig!

men kan du ikke komme på dagen louis??? må nesten ha det på dagen fordi det er så mange som må legge unger og slikt...

Hvilken dag er den 20. på da? jeg jobber også på dagene! HVorfor har dere alle fri på dagene da? Er det mamma-permisjoner?

Jeg jobber, men kan muligens komme rett etter jobb. Da rekker jeg kanskje å hilse på litt.

M

nei jeg jobber desverre men ettermiddagen går bra altså!! men får vente til jeg går ut i permisjon..
driver eget firma så jeg kan ikke bare stenge butikken!!

er en torsdag monicabebe... virker som de fleste har mammapermisjon ja, eller sykemledte osv.
Vi sitter der nok utover mange av oss vil jeg tro så dere kan jo komme etter jobb (monicabebe og louis)??

Jeg kommer også den 20.

Paterinnen:
Kan du ikke sette opp en liste over de som helt sikkert kommer den 20 sånn at vi har litt oversikt?

hvor skal man møtes jeg kan være der i 2-3 tiden eller noe!!

MAMMA84: så utrolig fin mage du har[:D][:D]

rakk ikke og si det igår før du logget ut......

Jeg er med uansett når og hvor *smiler*
Men jeg håper dere lager en ny link når vi alle er blitt enige om hvor og når?

Tusen takk for det millemax!!!!!

Blir så glad!!!

okei, her setter jeg opp en liste over de som har sagt at de kan den 20, setter et kryss ved siden av dem som har bekreftet at det passer og at det går bra!

HER ER LISTE OVER DE "PÅMELDTE"

20 okt:
emilies mamma
lille_blomst
*panterinnen
*lille_snodig
nettemor
millemax?
beta
iza
hege23
monicabebe(etter1700),
alenemor_19
*bast
mamma84,
miss85
micamor
poca
*louis
heie

kan dere ikke selv sette ett kryss ved siden av navnet deres hvis det passer?????

Flotters [:D][:D]

ORIGINAL: Hege23

Jeg er med uansett når og hvor *smiler*
Men jeg håper dere lager en ny link når vi alle er blitt enige om hvor og når?

det skal bli gjort [:D][:D]

HER ER LISTE OVER DE "PÅMELDTE"

20 okt:
emilies mamma
lille_blomst
*panterinnen
*lille_snodig
nettemor
millemax?
beta
iza
hege23
monicabebe(etter1700),
alenemor_19
*bast
mamma84, X
miss85
micamor
poca
*louis

kan dere ikke selv sette ett kryss ved siden av navnet deres hvis det passer?????

Flotters

Back
Topp