jettemoren

kr.sand

Glad i forumet
heisann.
hvordan går det? kjennes det ut som det er noe i gjære snart eller??[:D]

Hei!!!

Har vært ganske uroli de to siste nettene... Har trodd et par ganger at noe er i gang, men nei da.. Når eg reiser meg opp av sengen, stopper alt opp.. [>:]

Håper ting begynner å skje snart!!!
Kjenner etter hele tiden om det er noe, men ikke tegn til rier her du! Virker som knøttet trives inni der, selv om det er passe trangt i magen nå!!![;)]

får håpe det skjer noe snart da. du må fortelle så fort som mulig[:)]

Det skal eg gjøre!!!!

Håper det ikke blir lenge til jeg sitter med prisessen i armene.. [8D]

Ganske rart å tenke på egentlig...[:-] At jeg snart er mamma!!

Hvor gammel var du da thea ble født?? Mente å huske at du var et år eldre enn meg.. stemmer det?
[8|]

jepp, jeg var 20 da hun kom. ja, man slutter liksom ikke å forundre seg over det at dette lille mennesket har man laget og er vårt.

åh, er kjempe spent å høre hvordan det gikk. misunnelig på den magen altså, vil så gjerne bli gravid igjen[:)]

Ikke mange dager igjen no....[;)][:D]
Ønsker deg lykke til med fødselen og håper du slepper å gå over...[;)]

takk skal dere ha!!
Ser fram til å få fødselen overstått nå.. Er fryktelig lei! men er jo bare å vente.. [8D]

Kr.sand: Du kan som sagt få låne magen min når du vil!! Bare si fra!!! [:D][:D]

Begynner å bli rimelig lei av den selv... hihi.. [:o]

Thea er bare så utrolig søt!! Håper vi treffes igjen snart!!

Jettemoren: Håper det er overstått snart, høres ut som det kan sette igang noe snart ja!! SPENNENDE!!!! Oppdater oss så snart du har mulighet!! LYKKE TIL!!

hei på dere!!!

I går trodde jeg ting var begynt.. Hadde så vondt i magen og gikk bare rundt meg selv.. Var nokså urolig.. så begynte smerten (kynnere/rier)i magen å bli regel messig.. men det var vel 20 min mellom hver gang..
Samboer gjorde det mest nødvendige klart i vesken min og var klar til å reise.. Tok meg en varm dusj, for å slappe av litt.. og det gjorde visst den lille også... [:'(]

så her sitter eg fortsatt og venter... og venter.. hadde noen sammentrekninger i natt og så har ikke sovet så altfor masse.. så vi får se hva som skjer i løpet av kvelden!! kanskje detbegynner igjen da...[8|]

X alt jeg har av fingre for at det starter opp igjen, og at de kommer litt tettere enn 20 minutter.. Det er litt lenge.. hehe [&:]

Lykke til!!!!!

Kos

det håper virkelig jeg og!!![:D]
Og samboer også!!! er jo liksom i de riktige dagene nå..

lykke til..
Hold oss oppdatert..
Venter i spenning vett du..[:D]

Lykke til, det høres ut som det er like om hjørnet.[:)][:)]

takk alle sammen! e godt å vite at det er folk som tenker på en!!

Har ikke vært noe nytt å melde om enda.. Har vært ganske stille i magen nå, men noen skikkelige karatespark i siden inni mellom![:@] og de er vonde!!

Tross i liten plass, ser det nok ut som om hun liker seg inni der!

Men jeg vil ha henne ut og i armene mine nå!!![&o]

Hei jettemoren![:D]

Har ikke det skjedd noe ennå??

hei du!!!!

Nei her har det ikke skjedd noe som helst!!!!
nå er det 3 dager siden ul termin og 6 dager siden mens termin.. Blir passe gal av dette her!!!!![:'(][:'(]

Ja, uff!!
Ikke noe gøy å gå over, kan jeg tenke meg...[&:]

Håper det skjer noe i morgen siden det er fullmåne[;)]
Lykke til[:D]

overtid er noe drit!!!!

mamma gikk ti dager over når hun skulle ha meg, så er gjerne noe i det da, at du går slik som din mor...
det stemte for ei venninne av meg hvertfall, men jordmor trodde ikke det hadde noe å si!

Ikke vet jeg.. Lei er jeg hvertfall... fullmåne eller ikke, synes godt småen kan komme ut i løpet av det neste døgnet...[;)]

Hei Jettemoren... er her jammen meg enda jeg også.

Ganske så lei kan du si... i går ettermiddag la jeg meg og sa til mannen min at jeg står ikke opp før riene begynner... måtte visst gi meg med den planen....

Nå må det være vår tur snart!
Hold ut!

Lykkemor

Back
Topp