jessheimtreff 18 des (kl 13??)

Æsj & dobbel æsj!!!! [:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(]

Jeg tror ikke at jeg kan bli med! Usj.... Er barsel treff den dagen....
Nei, nå ble jeg trist.................................. [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

For den 18. er tirsdag ikke sant?

Gleder oss masse til å se alle [:D] 

Er ikke så kjent på jessheim, noen som kjører forbi Gjelleråsen??? så kunne vi kjørt i følge.

Jeg er heller ikke særlig kjent... Men jeg kjører ikke via Gjelleråsen tror jeg?! Kjører E6 nordover fra Olavsgård [:)]

ORIGINAL: Smiley80

Jeg er heller ikke særlig kjent... Men jeg kjører ikke via Gjelleråsen tror jeg?! Kjører E6 nordover fra Olavsgård [:)]

Ja, da kunne vi jo kanskje kjørt i følge??

ORIGINAL: elkva

Ja, da kunne vi jo kanskje kjørt i følge??

Ja det kan vi [:)] Regner med jeg tar med GPS`n i bilen jeg jeg for sikkerhets skyld [;)] Sender deg en PM!

ORIGINAL: Trine82

da blir det feiring av iallefall 3 18 mai barn på tirsdag [:)]    da blir Tobias, Krisander og Oliver 7 mnd

Ja det stemmer jo... Tenkte ikke over datoen jeg [:D] Må vel feires med oreokake eller?!

ORIGINAL: Trine82

da blir det feiring av iallefall 3 18 mai barn på tirsdag [:)]    da blir Tobias, Krisander og Oliver 7 mnd

Ja det stemmer jo... Tenkte ikke over datoen jeg [:D] Må vel feires med oreokake eller?!

må nok det hehe [:)]

Blir vi så mange som 10stk?[:)]

Vi gleder oss masse!!!!

Og tenk at det er 3 7. mnd-barn i mårra!!!

JIPPIIII!!!!

Back
Topp