jesp!!

Dreams

Forumet er livet
Litt trøtt i dag!
Snuppa tuller så fælt på natta nå, natt til i går lå henne på puppen nesten hele natta. I natt orka jeg ikke det, la henne i går kl 19.30 å henne sovna ganske fort men vokna etter 1 t så fikk henne pupp, da sov henne til 22.30 etter det har jeg ikke telling på hvor mange ganger det ble. La henne i sin egen seng etter pupping men gikk ikke lange tiden før det var hyl og skrik igjen...
skjønner ikke hva det er og hva jeg skal gjøre!!

hatt en litt annen natt enn meg du da... hmm.. ja hva kan det være. kan jo være tennene som plager henne da? er ikke hun i full gang med tenner nå? og hun får grøt på kvelden??  håper det går seg til igjen fort [:)]

ja har nok ikke hatt like god natt som deg nei!
Hun har fått 2 tenner nede, har ikke sett noe til fler.
henne får grøt morgen og kveld, henne er litt forkjøla men det har henne vært lenge nå.
går vel over snart får en håpe[:)]

Huff da. Håper du snart får sove litt om natten igjen da.
Klem

Håper du får en bedre natt i natt da...
slitsomt det der.
Har en liten nattevåker selv om dagen.
Jesp jesp ja!

Noen netter er anderledes enn andre, får håpe denne natten blir en god natts søvn da snuppa[:)][:)]

Jeg kan dessverre ikke komme med noen råd, men her er det akkurat på samme måten for tiden. Blir bare verre og verre, så jeg begynner å bli sliten og frustrert. Har forsøkt å la henne skrike litt, men det blir bare verre, også når pappaen skal prøve å roe henne. Håper det bedrer seg snart! Si fra hvis du finner noen triks da[:)]

Back
Topp