Jernanemi

Man kan få problemer med magen av jerntabletter, men anbefales å ikke ta noe avføringsgreier annet enn å få i seg svisker, fiber og masse vann når man har kommet så sent i svangerskapet
Okey. Ja nei jeg sliter ikke med å ikke få gått på do. Drikker mye vann og bruker magnesium i tillegg så er ikke det som er problemet. Har bare litt sånn mageknip øverst i magen som kommer og går litt. Virker som magesekken eller noe. Er ikke ille heller. Bare litt vondt.

Okey. Ja nei jeg sliter ikke med å ikke få gått på do. Drikker mye vann og bruker magnesium i tillegg så er ikke det som er problemet. Har bare litt sånn mageknip øverst i magen som kommer og går litt. Virker som magesekken eller noe. Er ikke ille heller. Bare litt vondt.
Hmm vet ikke jeg høres ikke godt ut :/

Hmm vet ikke jeg høres ikke godt ut :/

Back
Topp