Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøp 27 mg tablett og ta annenhver dag i tillegg til multivit 100 mg risikerer du å bli skikkelig treig i magen avser at vitaminene jeg tar hver dag inneholder 27mg jern?
Kjøp 27 mg tablett og ta annenhver dag i tillegg til multivit 100 mg risikerer du å bli skikkelig treig i magen av
Med den erfaringen kan du be om jern intravenøst istedenfor i tablettform. Da slipper du bivirkningen på tarmeneHåper jeg slipper jerntilskudd denne gang. På alle kontrollene mine forrige svangerskap var hb fint, men jeg var helt utslitt og klarte nesten ingenting fra uke 30 ca. Ville bare sove og uansett hvor mye jeg sov følte jeg meg ikke uthvilt. Ble tatt utvidede blodprøver og det viste seg at jernlageret mitt var nesten tomt og jeg måtte få fylt opp før fødsel. Måtte ta høydose tabletter og magesystemet stoppet helt opp. Måtte inn på føden og tømme tarmene
Ja, blir det så ille som sist skal jeg absolutt ha det i bakhodet. Og skal be de sjekke jernlageret før det går så langt som sist. At jeg heller kan bruke en lavere dose over tid .Med den erfaringen kan du be om jern intravenøst istedenfor i tablettform. Da slipper du bivirkningen på tarmene