jern tilskudd

lille assa 75

Forumet er livet
ja da det er jeg som maser igjen...

legen har sagt at det ikke er nødvendig med jerntilskudd, men hva gjør jeg når andre "tvinger" meg til å gi ham...

Jeg har ikke begynt enda, men denne personen masser hver gang jeg snakker med henne, og hun har til og med kjøpt floradix (jernekstrakt) så hun vil vi skal bruke...står i kjøleskapet...

så er det det at vi gir ham flere typer omega 3 (hjelper mot ad/hd) og biovitt/sanasol...er ikke dette nok????

hun vil at vi skal gi jerntilskudd i tilfelle han ikke har ad/hd...jepp hun nekter å godta diagnosen 3 psykologer og en lege har funnet ut...
så da er det jernmangel som gjør at han er ukonsentrert, vimsete osv...

han har foresten 11.6 i blodprosent...

og jeg har snakket med henne mange ganger...både med og uten mannen min (som foresten mener at vi burde gi jerntilskud istedet for medisiner, som vi alt har bestemt at han ikke skal få)

ingen andre som kan tvinge deg til noe som helst. Du klarer vell å ta dine egne besluttninger..?

Det er jo ikke verre enn å bare drite i det og la kjerringa mase til hun blir blå[:)]
Det spiller jo ingen rolle sånn sett, det er jo DU som bestemmer ikke din svigermor[:)]
Jeg hadde bare dritte i henne, det er da ingen som kan tvinge et annet voksent menneske å gjøre noe han/hun ikke vil!?! [&:]
Tøm ut hele jern tilskuddet eler bare gi henne hele flasken tilbake og si i fra om at du ikke trenger det. Ferdig arbeid[:)] Ditt barn, dine regler!!

Er jo faktisk farlig å gi jerntilskudd hvis han ikke trenger det!! Mange AD/HD barn får det bedre med tilpaset kost. Veldig mange av dem tåler e-stoffer, konserveringsmidler og sukker svært dårlig og har stort utbytte av å spise mest mulig "naturlig" mat. TV-spill og mye tv-tiiting er også veldig forstyrrende for et AD/HD barn. Alt med måte. Men i begynnelsen syns jeg dere bør følge det opplegget legene har satt. Og du kan si til denne andre personen at hun har ingen kompetanse på området, og når det gjelder ditt barn vil du ikke ta vedkommendes anbefalinger til følge. Virker som hun er "redd" for AD/HD. Hvorfor? Tror ikke hun vet så mye om det, så kanskje det hadde hjulpet om hun satte seg litt mer inn i det?

Back
Topp