Jern-Erna

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Liker den dama jeg !!! Synes hun snakker så bra for seg, rolig og fin å høre på[:)]

Er så enig så enig

Synes egentlig de er flinke hele gjengen![8D]

Jens sin personlighet er bare sjarmerende! Herlig distrè!:P  Minner meg faktisk litt om pappa, både i utseende og oppførsel..

ORIGINAL: Lois Lane

Er så enig så enig

Ditto[:D]

Enig. Hun er nesten som Siv Jensen i en tusen ganger bedre versjon. Målrettet, rolig og ikke lett å vippe av pinnen.

Ja, selvom jeg ikke stemmer blått, så liker jeg JernErna veldig godt. Hun virker sååå koselig[:)].
Synes hun er veldig flink til å snakke om sin egen politiikk, framfor alle andres[:)]

Liker Jens og Erna best. Om det blir blått så håper jeg inderlig at vi får Erna på topp. Men håper seff mest på Jensern og rød/grønt[;)]

ORIGINAL: Miss Gilmore

Hun er en kjempe flink taler, og en soleklar valgkampvinner!

Så absolutt!!!! Blir spennende kjenner jeg!!

ORIGINAL: Dollface

til bergenser å være er hun igrunn ikke så værst [8D][:D]

hehe nei[;)]

ORIGINAL: Skorpio82

Ja, selvom jeg ikke stemmer blått, så liker jeg JernErna veldig godt. Hun virker sååå koselig[:)].
Synes hun er veldig flink til å snakke om sin egen politiikk, framfor alle andres[:)]

Liker Jens og Erna best. Om det blir blått så håper jeg inderlig at vi får Erna på topp. Men håper seff mest på Jensern og rød/grønt[;)]

Ja, enig.. Føler vel at hun kanskje er den som hr klart å fronte sin politikk best og ikke brukt mye av tiden på og si "den og den vil jeg IKKE ha med, og det og det partiet ødelegger landet..."

heier på Erna nå!![:)]

ORIGINAL: Skreppa med leppa

Dama er god som gull. Møtt dama flere ganger.
Vi har bare ikke samme mening. Men sånn utenom politikk er hun super.

Ja, jeg er ikke enig med henne politisk, men jeg har også møtt henne flere ganger, og liker henne godt!

Liker hun eg og[:)]

Back
Topp