jepp

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Da er jeg igang[:)] Men virker som det kan ta sin tid ja..
Begynte og få rier når jeg hadde lagt meg igår i ett tiden. Satt bare i ryggen og kom og gikk hele tiden i 2 timer.
Så reiste jeg og kjæresten hjem til mamma og de og joda da ga det seg[:'(]
Kjennes som jeg skal til og få en ri men så slutter den igjen. Men tar vel lang tid første gangen..Alt slimet som skal komme har komt,så regner med jeg er igang hvertfall..

Kan de være falske nå helt på slutten?..

Min fødsel startet med at jeg fikk menslignende smerter i korsryggen på natta. Skjønte ikke at noe var igang, så jeg ba samboeren legge seg i ryggen og varme litt. Neste morgen var jeg i stor form og dro til sykehuset til undersøkelse (svangerskapsforgiftning) Det ble bestemt at fødselen skulle settes i gang, de ble svært overrasket over at jeg hadde 2 cm åpning. Du skal se at du er igang. Det er så utrolig spennende. Ønsker deg masse lykke til, dette kommer til å gå kjempe fint.

Sånn var det med meg og...Smertene ga seg liksom litt etter stund så jeg trodde det var falsk alarm....Da jeg kom på sykehuset hadde jeg 4 cm åpning, og plutselig var jeg i full gang, og det gikk rimelig fort til å være første gangen. Lykke, lykke til snart har du lille nurket i armene dine...

tror da ikke det anni87.. men mange bruler veeeeldig lang tid og slik vettu så kan hende du er en av dem.
Veldig rart hvis du skulle fått kynnere nå, det er nok ikke normalt og da vil vel kynnerne gå over til ordentlige veer siden du er på slutten av graviditeten [:)][:)]

Så moro da [:)] du kommer nok til å få noen grusomt vonde timer, men jeg lover deg. Du glemmer det helt med en gang du hører barnet ditt gråte [:)] det gjorde jeg... fantes ikke en smerte i verden da [:D][:D]

Lykke til [:D]

Lykke til Annie87!! Så spennende, gleder meg til å høre hvordan det har gått [:D]

Back
Topp