Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
med blødninger.. åneeeeeei, jeg har ikke vært på 6 ukers kontroll!! fått kjeeeempe kjeft av mamma[:-] skal ringe legen på mandag!! kjeeempe lei av og blø ja ;P[:-]
det vil si Nora er på kontroller.. men jeg har ikke vært hoss legen min på kontroll av meg..!
E får innkallels i posten... *Hvis sykehuset har huska å send ut "innbydelsen" og at den nye adressen min er registrert i folkereg.... Hvis ikke håpa e nu at posten huska å videresend brevet*
Jeg har ikke vært enda heller, og stresser ikke med det. Ofte tar det lengre enn 6 uker til at alt er på "plass" der nede. Og jeg synes nettopp at det har begynt å ordne seg[8|] Ting tar tid.... Hadde jo pressrier i maaaaange timer, så regner med det er derfor.
åj.. trudde alle dro på 6 ukers kontroll jeg[8D] men da har jeg ikke "dårlig samvittighet".. hehe.. men drar dit til uka.. for nå vil jeg ikke blø mer, og greit og få bekrefta att alt er bra der nede :) hvertfall siden det var misstanke om att ikke hele morkaka mi kom ut!! :)