Jepp da har

Ferraribabe

Forumet er livet
Emily fått urinveisinfeskjon igjen, er vel 3 eller 4 gangen nå, og bare 1 mnd siden sist. Så nå skal ting følges bedre opp, håper vi blir sendt videre til undersøkelser.

ORIGINAL: simensmamma

Huff stakkars liten. Får håpe dere blir sendt videre.

sign.
God bedring til snuppa [:)]

ORIGINAL: svimsen

huff det vra trist å høre.

hadde håpet dere hadde slippet det flere ganger nå!
håper dere finner ut av det, slik at dere slipper dette flere ganger. det høres så vondt ut.

god bedring klem fra oss!

signerer

http://www.helsenett.no/index.php?option=com_smf&Itemid=330&topic=5408.0&prev_next=next

Fant denne... Er så masse vettig info å få rundtom..  Men ikke vær redd for å spørre legen rett ut om ting og ha ønske om mer utredning.  Legene har en *tendens* (forsiktige ord) til å gjøre jobben sin, men glemme at andre ikke kan så mye som dem. 

Håper søte jenta snart er frisk igjen.  Dette er ikke godt for dere eller henne.  Masser av god bedring sendes!!!

Ojda! Så mange ganger? Og det som er så vondt.... [:(] Håper de finner ut av det. Ellers så er det jo mange som bare får det igjen og igjen når de først har hatt det en gang. Jeg hadde noen år hvor jeg fikk urinveisinfeksjon veldig veldig ofte. Men så fikk jeg et tips og det var å prøve noe som heter Hiprex. Etter det har jeg ikke hatt en eneste UVI. Bank i bordet!!!! [:D]

Ps! Det er et legemiddel som du må ha resept på men jeg vet ikke om så små barn kan ta det - men du kan jo høre med legen. Kanskje det hjelper like bra på henne som det gjorde på meg..

Men ihvertfall:

GOD BEDRING OG BLI FORT FRISK IGJEN LILLE SNUPPA! [:D]

ORIGINAL: FjerneErna

sign.
God bedring til snuppa [:)]

Er ikke godt for  henne i det hele tatt, merker det på henne med engang.
Hun er til vanlig kjempe blid og fornøyd, suttrer og gråter veldig skjeldent, men når hun får det begynner hun å gråte med engang jeg gå ut av rommet og suttrer for ingenting, og det er ikke likt lille jenta vår som er blid som en sol.
Så nå har vi time til fastlegen vår 3 sep, var ikke hos han i dag siden han ikke har kontor dag i dag.
Men takk for alt, dere er så gode og søte og ha.

ORIGINAL: Lindiloo

http://www.helsenett.no/index.php?option=com_smf&Itemid=330&topic=5408.0&prev_next=next

Fant denne... Er så masse vettig info å få rundtom..  Men ikke vær redd for å spørre legen rett ut om ting og ha ønske om mer utredning.  Legene har en *tendens* (forsiktige ord) til å gjøre jobben sin, men glemme at andre ikke kan så mye som dem. 

Håper søte jenta snart er frisk igjen.  Dette er ikke godt for dere eller henne.  Masser av god bedring sendes!!!

Uff og uff emily lille[:(]

Håper du får en bra utredning på keffør ho får så mange urinveisinfeksjoner.

Victor sender en suss og en trøsteklæm te emily, og håper ho blir bra igjen snart.

uff, så kjedelig!!

Håper dere blitt tatt seriøst og at hun blir kvitt det for godt nå!!!

stakkars lille jenta...[&o]

jeg har vært plaga med uvi gjennom hele oppveksten, og det er ikke godt!
fant til slutt ut grunnen og fikk gjort noe med det. (i en alder av 17 år...[&:])

håper det ordner seg for dere, og at hun slipper masse mer uvi[;)]
få legen til å undersøke mer!!!

Back
Topp