jentetur...

mine 2 sommergull

Glad i forumet
jeg å en venninne ska på jente tur

plassene det står mellom er
-Riga
-Budapest
-Amsterdam
-Praha

noen som har vært på disse plassa som kan fortelle litt om di?
Hvor det er verdt å reise osv? ,billig eller dyrt?

noen plasser bedre enn andre?

Har vært i Amsterdam og Praha. Likte ikke Praha. Syntes det var lite serviceinnstilt og det eneste de var opptatte av var å lure deg for mest mulig penger. Amstardam var artig og fælt på en gang. Red light distrikt var fælt! Men en fascinerende by på så utrolig mange måter! Anbefaler den av de to jeg har vært i.

okei...takker jenter :D

flere? :D

Har faktisk vært på jentetur alle plassene ;-) Og kan helt klart anbefale Budapest! Bra shopping, mye å se på, billig, bra uteliv, billig spa (bestill på forhånd). Storkoste meg der. De andre byene er også fine så dere blir fornøyd uansett, men jeg ville altså satset på Budapest :)

Alle 4 er kjempebra valg, men hadde nok satt en knapp på Budapest tror jeg. Amsterdam er også helt fantastisk.

Jeg har vært i de tre siste og vil anbefale Budapest.

Jeg har bare vært i Amsterdam av de overnevnte byene, og det er veldig moro der, er et par år siden så jeg husker ikke helt åssen prisene var.  Men ellers, om jeg kunne velge fritt hadde jeg valgt Madrid som shoppe/jente tur

Jeg har vært i Praha og Budapest! Av de to byene ville jeg valgt Budapest. Praha er veldig turistifisert. Budapest er ikke like ille ennå.

Kan anbefale Budapest! Billig spa, god og billig mat :)

Takk Takk alle sammen...får sjekke ut prisan t budapest :D

Back
Topp