jentesex og guttesex

BoBBelur

Gift med forumet
ser det er ganske mange som har svart ja på at de tenner på jentesex, noen har også hatt det...
hvordan ville dere følt om samboeren deres hadde sagt han tenner på at to gutter har sex med hverandre? evt også fantasert om å ha det selv?

jeg selv synes det høres litt merkelig ut, men på den annen side, hvis jeg kan tenne på jentesex men samtidig vite 100% sikkert at jeg er hetero og aldri kunne forelsket meg i en  jente, hvorfor skulle ikke det å tenne på det samme kjønn være "normalt" for sambo? hm...

hva mener dere?[:D]

tror det er snakk om en annen type tenning enn den man har med sambo/mann..

Jeg klarer ikke se for meg sambo tenne på guttesex, men det hadde nok vært utrolig rart....

Hadde ikke hatt noe problem med det hvis typen var tiltrukket av gutter. [;)]

Nei,ÆSJ...Nå synes ikke jeg noe om jentesex heller...
Går god for kun 1 av hver kjønn...[:-]

ORIGINAL: Er så spent

Hadde vært skilsmisse grunn her i huset om han kom og sa han tente på gutter

Er du homofob? [8|]

ORIGINAL: Ronin

Er du homofob? [8|]

virker veldig sånn!

altså, hadde samboeren din sett på bilder av nakne gutter/evt bare fantasert om det, så er det skilsmisse grunn? ehm...jaja..man må da kunne ha fantasier?!

haddehan derimot vært utro(uansett om det var med jente eller gutt) eller funnet ut  at han er homofil, ja da er jeg enig i at det er skilsmissegrunn....får håpe ikke din kjæreste har noen "ekle" fantasier![;)]

ORIGINAL: *cookie*

Er du homofob? [8|]

virker veldig sånn!

altså, hadde samboeren din sett på bilder av nakne gutter/evt bare fantasert om det, så er det skilsmisse grunn? ehm...jaja..man må da kunne ha fantasier?!

haddehan derimot vært utro(uansett om det var med jente eller gutt) eller funnet ut  at han er homofil, ja da er jeg enig i at det er skilsmissegrunn....får håpe ikke din kjæreste har noen "ekle" fantasier![;)]

Han hadde vel heller vært bifil enn homofil, ville jeg tro. [8D] Men syns ofte at folk har dobbel holdning når det kommer til slikt som dette, litt sånn "har ikke noe imot homofile, men vil ikke ha noe med de å gjøre," liksom. [>:]

Er du homofob? [8|]

virker veldig sånn!

hadde han derimot vært utro(uansett om det var med jente eller gutt) eller funnet ut  at han er homofil, ja da er jeg enig i at det er skilsmissegrunn....får håpe ikke din kjæreste har noen "ekle" fantasier![;)]

Han hadde vel heller vært bifil enn homofil, ville jeg tro. [8D] Men syns ofte at folk har dobbel holdning når det kommer til slikt som dette, litt sånn "har ikke noe imot homofile, men vil ikke ha noe med de å gjøre," liksom. [>:]

hehe, jo sant det, men bifil er, ihvertfall for meg, akseptabelt.. altså det går fint for meg om sambo skulle være bifil så lenge han holder seg til bare meg[:)]
men hadde han kommet ut å sagt han var homofil og hadde lurt meg i mange år, da hadde jeg ikke taklet det så veldig bra, derfor skrev jeg homofil istedetfor bifil[;)]

og det med folks holdning, ja helt sant..jeg har absolutt ikke noe i mot mennesker som har en annen legning en meg selv, kunne ikke brydd meg mindre, men vil helst ha en mann som virkelig kan elske meg..og det kan ikke en homofil[:)]

menn blir jo også tent av jentesex, så de syns jo det bare er sexy hvis dama tenner på det de å.

ORIGINAL: Ida88

guttesex er noe heeeelt annet, er jo rompekjøring[:'(]

synes jentesex blir litt mer "erotisk" på en måte[8|]

å ingen kan komme å si at di ikke synes kvinnekroppen er myyyye penere en enn manns...uansett, er liksom "mere" på en måte...vet ikke hvordan jeg skal ordlegge meg...[8|]

okei, men er det virkelig så fjernt at en mann kan tenne på TANKEN på sex med en annen mann når det er helt greit at en jente tenner på tanken på sex med en annen jente? det jeg vil frem til er at en jente er jo ikke nødvendigvis bifil/lesbisk selv om en sånn tanke kan pirre..gjelder ikke det samme for mannen da? at han ikke nødvendigvis er bifil/homofil selv om tanken på en annen mann kunne pirre han?

rompekjøring, som du kaller det, er det jo strengt tatt ikke uvanlig at menn tenner på da[;)]

jeg kan si det, jeg syns ikke kvinnekroppen er myyye penere en en manns kropp, men de er pene på forskjellige måter..synes jeg da:)

jeg tenner på jenter, men har aldri vært forelska i ei. så jeg kaller meg hetero[:)] om sambo hadde tent på to gutter sammen, så hadde jeg ikke brydd meg om det! jeg selv tenner ikke på to gutter sammen, men veit at mange jenter og gutter gjør det. man er forskjellig, jeg og sambo har jo også forskjellige fantasier og det er jo så klart greit for oss begge, det[:)] 

Fordi guttesex innebærer bæsj på tissen, og det er kvalmt. Jentesex er bare "pent" liksom [:D]

ORIGINAL: BlåBobler

Fordi guttesex innebærer bæsj på tissen, og det er kvalmt. Jentesex er bare "pent" liksom [:D]

hehe[:D] men mener du det generelt om analsex?
eller er det din mening om hvorfor det ene er tabu mens det andre er mer akseptert?[:)]

eller er det din mening om hvorfor det ene er tabu mens det andre er mer akseptert?[:)]

Generelt om analsex, ja.... Men også derfor jeg synes lesber er mer ok enn homser [:)]

Generelt om analsex, ja.... Men også derfor jeg synes lesber er mer ok enn homser [:)]

ok, takk for svar![:)] 

Back
Topp