JENTER!

juneb

Forumet er livet
hva skjer ang Landstreff??? bli til slutt lite "aktivitet" inne på di innlegga... hmmm`???

Det ble jo aldri noe avklaring på om det blir med eller uten barn..

Beybin og jeg kommer uten barn uansett vi [:D] SÅ langt det lar seg gjøre at jeg klarer å komme meg unna da..

Og vi må jo finne ut HVOR vi skal ha det. Og det burde vi gjøre ganske snart altså pga sommerturister og sånn. Hadde jo vært greit å hatt jentene på samme hotell..

ja var jo ganske greit overtall på OSLO da..! så vet ikke??

ja spiller ingen rolle om Nora er med eller ikke.. :) er jo koselig og se di andre fordeom[:)]

ja BURDE kanskje få oppklart det snart[8D] hmmm!

Kan vi ikke bare si at det blir oslo? Og de som vil tar nurkene med? Blir ikke det den greieste løsningen?
Og for de som skal fly så er jo Oslo greit prisbelagt da, så lenge man bestiller i god tid..
Eller så kan man gjøre som beybin og jeg, å ta roadtrip sammen, juhuuuu!!!!!!

jeeej! da blir det treff ;D ja i oslo er kanskje likegreit :D ja finne ut når det blir også lage en tråd på hvem som skal være med??

skal vi bare gjøre det sånn att di som vil tar med seg nurka og dem som ikke "vil" tar dem ikke med?? [:)]

helt enig med trone jeg, kjøretur, oslo, august å samme hotell.. er helt med på det.. jeg mener jo det er enklest uten barn, på grunn av at det er ikke lett å finne en plass som det er plass til så mange på med barnevogn..

men er jo lurest å ta det i august, både på grunn av turister men også på grunn av alderen til ungene, med tanken på hvor mange som ammer så er det dumt å reise så tidlig.. vente til de hvertfall er rundt ett halvt år, de spiser grøt å vanligg mat. å innen den tid er hvertfall jeg ferddig med amming..

Back
Topp