Jenter??

søta mi

Elsker forumet
Har bare lyst til å spørre dere hvordan det går med dere??
Trives dere alle sammen som mammaer??
Jeg stortrives, det kunne ikke vært bedre tror jeg..Det er så flott å vite at en så liten skapning, er så fullstendig avhengig av deg...Huff, men tida går så altfor fort..Gleder meg så utrolig mye til ho begynnner å krabbe..Å se henne komme krabbende etter meg [:D][:D][:D] Og begynner å snakke, si mamma ÅÅÅHHHH jeg elsker henne så høyt
Håper dere også føler det som meg..Vi kvinner er velsignet som har fått den gaven til å føde barn [:)][:)][:)] 
Hmm, blei mye "kliss" prat hehe...Bare mange følelser i sving...
Til slutt--- Mamma elsker deg, Kiana

Må si meg enig med deg.. Kunne egentlig tenkt meg å slippe å gå gravid og føde jeg da. Blir så dårlig når jeg er gravid. Men storkoser meg med veslefrøkna.. Hender vi ligger i sengen min og bare koser og skravler etter at mann min og sønnen har dratt om morgenen. Ok, som regel så sovner vi begge to etter ei stund da[;)]

Jeg må si meg helt enig med deg! Jeg koser meg masse. Må bare si jeg tror jeg har vært veldig heldig, hadde et lett svangerskap og en kjapp og enkel fødsel. Kan bare sitte å studere jenta mi i flere timer, ser meg aldri mett på henne[:)].

Ååå så mye jeg også gleder meg til arda blir stor.. først krabbe, så gå.. så snakke..og masse annet.. jeg blir fylt med glede.. dette blir gøy[:D]

ORIGINAL: Arda`s-mamma

Ååå så mye jeg også gleder meg til arda blir stor.. først krabbe, så gå.. så snakke..og masse annet.. jeg blir fylt med glede.. dette blir gøy[:D]

Enig med deg.. Men må nok ta meg en tur å kjøpe litt barnesikring før den tid!!!

STOOOOR koser meg masse med den herlig lille frøkna mi. Er så herlig å se utviklingen hennes. Hadde ingen anelse om at jeg kunne ha så utrolige sterke følser som morsfølelsen. Simpelten elsker å være mamma. Mamma elsker deg Linn Anett

Føler akkurat det samme som deg. Jeg er overlykkelig og svært fornøyd med sønnen vår, vil bare kose masse med han

Back
Topp