Jenter!

babyT

Forumet er livet

Ønsker dere alle en god helg!

Selv skal jeg i varmebassenget kl 10 (trener der pga bekkenløsning), og så er jeg invitert på lammelårmiddag hos et vennepar på kvelden. Gleder meg! Bare synd at mannen skal jobbe i helga [:(]

Ellers kan jeg fortelle at mannen idag kunne se bevegelsene fra den lille på utsiden av magen min. En stolt pappa da, som kunne få se det før meg [:)]

Emmas Mamma: Ønsker deg lykke til på UL imorgen, og håper på positive nyheter etterpå [:D]

Ivara: Så koselig å lese at dere følte dere godt mottatt på Aleris, og at dere snart er igang med forsøk [:)]

Apple: Ønsker deg lykke til med fødsel, nå synes jeg det virkelig er på tide at de to jentene dine finner ut at de vil ut og hilse på dere [;)]

Og til alle dere andre også: Håper dere får ei flott helt nå, og lykke til med spraying, stikking, uttak, ruging og alt det der [:)]

Tusen takk, babyT.

Nå skal jeg jobb, så er det lang helg.
GOD HELG ALLE SAMMEN.

ORIGINAL: snuppis30

Ha en fin helg dere også [:)]

God helg alle sammen, her er ikke planene så veldig store, men det blir festmiddag i morgen; biff med tilbehør og min mann skal kose seg med rødvin ....alene.....jeg for bare lov å se på[8D]

Ellers så er det litt strikking og hekling på gang, kanskje jeg roter meg til symaskinen dersom jeg orker.
Jobbehelg for min mann denne helgen.....så er det akvariumvask før alle fiskene dør, eh...OK jeg har slurvet litt de siste to ukene da.....skillpadde Adolf har det som plommen i egget så han tar ikke skade av vannkvalitet, værre med fiskene stakkars....kan ikke drøye dette lenger nå.[:o]

Endelig fredag ja[:D]
så kjekt at dere fikk se bevegelse[:)]
varmebasseng og lammestek hørtes herlig ut...

her er det taco og tv-kveld[:D]

Riktig god helg snupper. Fredagskvelden er her, nå er det 2 kommende dager som skal fylles med fritid og fornøyelse (for oss som ikke jobber i helgen da.. dere andre må gjøre det mellom arbeidet[:)])
Store klemmer til dere alle[:)]

Back
Topp