Jenter

henna

Glad i forumet
Hva er det med at så mange skal melde seg ut.
Vi er da alle voksne her inne, men akkurat nå høres det ut som en gjeng med fjortiser.
Jeg er ikke så veldig aktiv her inne siden jeg ennå venter på videre utredning men er ofte her inne og følger med hva som skjer. Syntes det har alltid vært en god tone her.
Føler at alle støtter hverandre.

Angånde klikkgjengen noen har bedre kontakt med andre sånn er det. Jeg har vært medlem i prøvd lenge siden jan 2007 og har fått 7 pm på den tiden jeg har vært medlem, jeg henger ikke med hodet for den grunn. Om jeg hadde sendt flere pmer hadde jeg nok fått flere tilbake. Det samme gjelder innlegg har noen ganger ikke fått svar men tar ikke det heller ille opp, sånn e det.

Håper alle bare er fulle av hormoner og at det roer seg ned.

Er ikke ute etter å krangle synes det e synd at vi skal diskutere om hvem som skal gå ut eller hvem som skal bli, når det er sagt så får de som vil melde seg ut gjøre det så håper jeg dere kommer tilbake etter en stund.
Har mange ganger holdt meg unna bv pga at jeg har følt at jeg ikke orket mere men kommer alltid tilbake.

Ønsker alle lykke til videre uansett hva dere bestemmer dere for.

Enig med deg jeg Henna!

Tenker at alle er vi forskjellige, noen skriver mer enn andre, noen "finner" kanskje hverandre, og noen "kjenner" andre lite. Men dette forumet har likevel vært preget av åpenhet og forståelse. Gode råd og trøstende ord..

Jeg liker meg kjempe godt her, og jeg liker alle som er inne her, enden de sier mye eller lite [;)]

Hmmmm.... dere jenter er litt vanskelig å forstå noen ganger...

Tror ellers at alt som burde vært sagt er sagt....

Ta nå vare på hverandre...

Back
Topp