Jenter??

siwro

Gift med forumet
Nå som jeg og min kjære har bestemt oss for å prøve igjen og vi vil gjøre det sjikkelig.
Så har vi faktisk bestemt oss for å gifte oss, dette blei bestemt i går:-)

Noe jeg har gådd å tenkt på leeeeenge, så endelig ble det bestemt..

Jeg har all mulig slags tanker i hodet.

Jeg har flere ganger drømt om at jeg gifter meg så er det den ene søstra mi som blir forlover, men så tenker jeg skulle jeg velge henne eller besteveninna mi.
Hva ville dere gjort?
ikke at dere skal velge for meg, men hva ville dere gjort?

Jeg valgte ei god venninne til mitt bryllup. Men det kommer jo an på hvordan forholdet ditt er til de to. Ikke enkelt å velge slikt.

Gratulerer :)

Gratulerer!!! Syns det er vanskelig , men har søster selv, men ville nok bestevennina mi jeg . Men kommer litt Ann på hvem jeg har nærmest bånd til :) Jeg hadde nok hatt et dilemma selv, pga jeg har to bestevenninner som jg hadde hatt vanskeligheter for å velge ...

Du kan jo velge begge :) jeg har hvertfall 2 stk... Det er selvfølgelig en som må signere på papirene, men begge kan jo være med på alt annet :) så slipper du å velge ;)

Gratulerer!Det er ikke et lett valgt!Jeg slapp med det siden jeg ikke har en søster.Bare gjør det hva som er best for deg!:)Lykke til!

Jeg hadde søstra mi som forlover, mn hun er og min beste venninne ❤️ Fikk ordna utdrikningslag som var helt fantastisk siden hun kjenner meg aller best, og er alltid der for meg. Ingen andre jeg kunne sett for meg ved siden av meg når jeg skulle gifte meg med min store kjærlighet :) Velg den du vet er din beste venn, kjenner deg best og som best klarer å utføre rollen som forlover og de gjøremål som følger med det. :)
Gratulerer med kommende giftermål! :)

hmm så vanskeli, men tusen takk jenter.
Jeg har drømt at jeg gifta meg, da var det søstra mi som var min forlover.:p Vi står hverandre veldig nært og det er bare 1 års aldersforskjell mellom oss. Hun har stilla opp for meg bestandig.

Mi besteveninne er den eneste veninna som står igjen som sjikkelig venninne.
Hun er 5 år mindre enn meg, men jeg har henne alltid ved min side, hun stiller opp for meg i tykt og tynt. Jeg er så glad i dem begge 2 og jeg synes det er helt grusomt å måtte "velge ut" en av dem..

Så er jeg redd den største søstra mi som ikke bor her skal bli skuffet..
Hun bor ganske langt unna fra oss.
søstra mi å jeg bor på samme øy, og veninna 4 timer unna med båt.. så det er så vanskeli.

Tenker jo litt skal jeg velge venninna mi, så begge søstrene til brudepike, eller skal jeg velge søstra mi som i drømmen, og som jeg har vokst opp med og som kjenner meg fra liten av...
Jeg aner ikke...
Tenker så altformye på dette.
Vet at dem begge tenker det blir dem..
Er så i tvil at:/
Ingen jeg kan spørre om råd heller, da dette ikke skal ut heeelt enda..

Jeg må si at det har vært mye tull å løgner angående meg og det året det var slutt mellom meg å min kjære, og da var denne besteveninna mi den eneste jeg har igjen .. pga di andre trodde på ryktene, sammtidi så var det søstra mi jeg flytta inn til og fikk støtte hos...det er såååå vanskeli..

Jeg måtte ta dette opp med søstra mi, og hun mente jeg skulle tatt venninna pga den andre søstra vår kanskje vil føle seg uttafor.. men hun kom ikke til å si nei om hun ble spurt.
jeg har jo veldig lyst å ha søstra mi men..også veninna mi, men det får kanskje bli sånn her da.

Så kanskje bare best å gjøre det så får søstrene mine være brudepiker.. bør jeg ha mannen sine søstre og eller? blir vel urettferdig der og kanskje:p usj så vanskeli

endelig bestemt meg:-) blir min besteveninne, så er søstrene brudepike, bror får sitte på benken å se på:-)

Tusen takk:-) har bestemt me. søstrene blir brudepika og besteveninna bi forlover<3<3

Jeg hadde både søster og venninne:)

det tenkte jeg og, men kunne jo ikke det siden jeg har 2 søstre.. så da får dem være brudepiker både søstrene til mannen og mine 2, tror det blir stilig:-)

Back
Topp