Jenter...

Lene!

Glad i forumet
... i kveld fikk jeg svak positiv test på en Clear Blue :) Er veldig glad, men også redd for at spiren ikke sitter eller at testen ikke er gyldig. Hadde svak pluss en gang før mitt forrige svangerskap og kun få dager etter mistet jeg. Er det flere som har hatt svakt positivt resultat, eller har alle klare +-tegn? Har IKM i morgen.

jeg testa første gang for 1 uke siden, da var det bare et svakt svakt kryss.. testet på nytt i går, og da var krysset  helt tydelig :) enn om du venter noen dager og tester på nytt igjen da? :)
har du noen tegn? :)

åsså kan det være lurt å bruke morgen-urin

Jeg har følt at mensen skal komme i nesten 2 uker nå. Er litt oppblåst men eller ikke så mange tegn. Jaja... vet det med morgenurin, men fortell det til en som lengte sånn etter en liten til

Med Neline fikk jeg et svakt + Det var en sånn sytråds+, men var gravid jeg tok test 2 dager etter ikm igjne og da var det ett tydelig +. Hvisker et stille gratulereremoticon

Hadde svaaaaak positiv 5 dager før IKM, så har den bare blitt sterkere og sterkere :)

Er det svaakt vil jeg anbefale deg å ta en digital test ;) Der er det ingenting som heter svakt, er det HCG i urinen står det klart og tydelig at du er gravid ;) 

Jeg har kun fått svak strek en gang før, men det var skyggestrek... Dvs jeg var ikke gravid! Men har hørt om veeeeeldig mange som får svake streker

Så koselig :) 2 år mellom barna er et fint mellomrom :)

Back
Topp