jenter!!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
nå er det jaggu så dødt her!!!! ser for meg at jeg blir her helt alene snart,siden jeg ikke skal jobbe før aug..... oh looord,det blir booooring!!!!!!!!!!!!

Jeg er her [:D] Og jeg skal heller ikke jobbe før i august [:D][:D][:D]

å så bra!! hehe,blir oss to da,hehe

ja det er dødt her innimellom gitt. satt og dillet her i går til kl 01 (måtte vente til mannen kom hjem fra fest før jeg torde å legge meg [8D]) og da endte jeg opp på generell for det meste. men savner BV jentene mine når jeg er på jobb da..men dagen blir så kort når en er hjemme 16.30 og skal ha middag og bade og stelle og dulle og leke og kveldsmat osv... og litt mamma og pappa alene tid og [;)]

Jeg blir her i.o.m at jeg blir sykmeldt, så vi blir vel en 4-5 stk som kommer til å bli drittlei hverandre! Hihi![8D]

ORIGINAL: ASG

Jeg er her [:D] Og jeg skal heller ikke jobbe før i august [:D][:D][:D]

jeg også[:D]

ikke jobb her heller før til høsten!! men er kanskje ikke av de mest aktive da... men stikker innom litt iallfall[:)]

jeg skal jobbe to uker om to uker [:)] ellers så kommer jeg sikkert til å henge her mer eller mindre til august da jeg begynner å jobbe for fullt[:)]

sorry... [&:] her er det så travelt at jeg vet ikke vhordan jeg skal få mer tid.. men regner med at når sommeren er over og det begynner å bli kjøligere, så blir det nok bedre igjen! [:)]

Jeg skal nå gå hjemme 1år til så er her jeg:o)

jeg er her!! begynner å jobbe litt etter 17.mai, men blir ikke helt borte fordet [:)]

Godt å se vi er flere som har sommeren hjemme [:D]

Men har bestilt SOL og badevær i hele sommer og da er jeg nok på stranda [8D]

Skal snart begynne på jobb igjen jeg også, så greit at det er rolig her for da er det mindre å gå igjennom på kvelden[;)]

spørs om jeg blir hjemme til i august jeg også.. har ikke noen ny jobb å gå til, men har søkt på mange med oppstart i august! er litt rolig å mest lesende for tia jeg da! men skal mase litt i dag nå!

Mannen min er feridg med 10 ukers fedrekvote nå, så nå skal jeg være heime igjen -frem til August hvertfall![:D][:D][:D]

Jag är också här [;)] Kommer inte heller börja jobba förens tidigast augusti (om jag ens hunnit fått jobb tills dess förståss, men det hoppas jag på)

Er her jeg [:D]
Og når august kommer, skal jeg fortsette å være her [:)] Iallefall de ukene jeg ikke jobber [;)]

Jeg skal heller ikke jobbe før august... skal bidra mer når jeg er ferdig med eksamen på onsdag [:D][:D][:D]

Back
Topp