Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ha en flott dag alle sammen [:D] Kos dere på jobb, hjemme, på tur, på ferie, på kontroll, på lekeplassen, med din kjære, med barna, alene og sammen med venner/familie!
hehe[:D] Ha en fantastisk dag du også!!Å kos deg med hva enn du skal gjøre :)
Selv skal jeg nå kjøre snuppa i barnehagen,så tømme oppvaskmaskinen,brette litt klær/vaske litt klær:
ÅÅÅå så: Skal jeg spise lørdagssnopet mitt som jeg ikke ville ha i helga å så skal jeg se New Moon. Igjen[;)]
jeeeg skal omtrent det samme som deg[8D] Amalie sitter her og trykker i seg frokost.. Sambo våkner snart og kjører hun i bhg.. Så skal jeg egentlig bare gjøre husarbeid, kanskje sove en time og så hente prinsessen igjen[:D]
Har middagsrester fra igår så slipper å lage middag idag, deilig [:D]
Her skinner sola, og det ser ut til å bli en kjempefin dag idag også =)
Skal snart en tur på jobben til mamma med junior.. Han skal putte alle småpengene sine på maskina, og så få papirpenger istedet =)
Så tar vi nok å rusler en tur langs brygga for å se på båtene :)
åååh, så koselig![:D]
Jeg skal skal på kontroll til lege i dag, nesten 7 uker siden forrige svkontroll, så nå er jeg spent... Så blir det bekkentrening i basseng etter det!