Jenter! Vi trenger...

Genialt :) Vi burde vel egentlig laget for lenge siden ;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Hihi vi hadde hvertfall 3000 innlegg for ganske lenge siden ;p blir kos det!
 
Så hun noe om når den ble ferdig? :p

* på mobil *
 
Så hun noe om når den ble ferdig? :p

* på mobil *
Nei... Siste melding jeg sendte var med navnet dere var enige i, og så har hun ikke skrevet nor mer spennende etter det ;) venter spent!
 
Nei... Siste melding jeg sendte var med navnet dere var enige i, og så har hun ikke skrevet nor mer spennende etter det ;) venter spent!
Men... Reglene sier 30 innlegg for å bli med. Skulle vi sagt 300? 30 er jo ingenting, om vi plutselig skulle fått et troll her skal det ingenting til for vedkommende å komme inn i den skjulte gruppa...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Men... Reglene sier 30 innlegg for å bli med. Skulle vi sagt 300? 30 er jo ingenting, om vi plutselig skulle fått et troll her skal det ingenting til for vedkommende å komme inn i den skjulte gruppa...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Enig!

* på mobil *
 
Krysse: hvis du også er enig, gir du beskjed til Janet?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Men... Reglene sier 30 innlegg for å bli med. Skulle vi sagt 300? 30 er jo ingenting, om vi plutselig skulle fått et troll her skal det ingenting til for vedkommende å komme inn i den skjulte gruppa...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
helt enig!
 
300 totalt el på Feb13? Har visst uansett litt å jobbe med da :)
300 på feb:) Det går fort;-) 20 innlegg om dagen så tar det ikke to uker engang;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hehe, ja.. da tenker jeg at dere må hjelpe meg å skravle litt. Gidder ikke å snakke med meg selv heller... :)
 
Men hvordan vet man hvor mange innlegg man har her da? Finner bare det totale...
 
Hehe, ja.. da tenker jeg at dere må hjelpe meg å skravle litt. Gidder ikke å snakke med meg selv heller... :)
Vi er alltid klar for å skravle. Skal sende deg link til hvor du sjekker jeg;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Aa.. Du har noen begrensninger som gjør at jeg ikke kommer inn på profilsiden din.. Men du går inn der så på innlegg, nederst med liten skrift står det se alle innlegg, så er det bare å telle hvor mange som hører til feb 13:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Aa.. Du har noen begrensninger som gjør at jeg ikke kommer inn på profilsiden din.. Men du går inn der så på innlegg, nederst med liten skrift står det se alle innlegg, så er det bare å telle hvor mange som hører til feb 13:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Det var vel ikke så overraskende at jeg har noen begrensninger... Er veldig god på å begrense hvem som kan se.. på fb oppdaget jeg at jeg plutselig at jeg hadde begrenset det så veldig at det bare er meg selv som kan lese statusoppdateringene mine.. kanskje litt mot sin hensikt, men men :)
 
Det var vel ikke så overraskende at jeg har noen begrensninger... Er veldig god på å begrense hvem som kan se.. på fb oppdaget jeg at jeg plutselig at jeg hadde begrenset det så veldig at det bare er meg selv som kan lese statusoppdateringene mine.. kanskje litt mot sin hensikt, men men :)
Hahaha:) Fantastisk;-) Men fant du ut av det?:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hehe, kom over en funksjon der man kan se hvordan siden ser ut for ... (fyll ut navn). Da oppdaget jeg at det faktisk ikke var noen som kunne se... Men må har jeg sluttet å oppdatere da, i alle fall frem til jeg gidder å finne ut hvordan jeg endrer det igjen :)
 
Skal sjekke fra dataen i morgen.. men mangler nok mye!
Foreløpig er grensa satt til 50 så jeg...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Back
Topp