Jenter se hit :D

Eldorado

Forumet er livet
Hallois jenter!

Jeg var nettopp innom feb forumet. Og der var det en bruker som skreiv at hun hadde så stor livmor allerede, for den rakte allerede opp til navelen. Noe legen syns var merkelig..

Det har livmoren min gjort en stund også. Hvor vanelig er det å ha så stor livmor nå? Første svangerskap fikk jeg ikke mage før i 5 måned ca, men denne gangen har jeg omtrent like stor mage som jeg hadde da. Helt sykt! Hadde litt mage fra før også, så kan jo være litt med det å gjøre. Har vært på UL, og det er bare en..tror ikke jeg er lenger på vei enn jeg skal heller.
Hvor stor livmor har dere nå??

min er bare halvveis opp til navlen så vidt jeg vet så den er innenfor normalen i allefall. Vet ikke om det kommer an på om man har født mange ganger før. Tror livmoren vokser litt fortere da. ? vet ikke. Men det står rundt uke 14 at livmora skal ligge litt høyere enn hoftebeina. min er vel snart der,

Jeg har prøvd å kjenne litt selv, og tror den ligger litt under navlen enda. Legen kjente ikke etter i uke 12. Har allerede fått synlig mage, tilogmed på morgenen. I løpet av dagen blir den større. Jeg tror nesten den er på str med magen min i uke 18-20 sist. Fikk mage sent da, men denne gangen kom den fort. Har til vanlig nokså flat mage.

Høh.. kanskje det ikke er så unormalt da :) Da er det nok ganske riktig da.. føler meg bare så stor nå! Hadde nokså "flat" mage selv, men jeg hadde jo en del slapp hud etter forrige svangerskap, så den så litt deigete ut :p Men det begynner å fylle ut litt nå..Å det liker jeg.. hehe :D

vet du at du har så stor livmor da? jordmor eller lege som har sjekket det?
Når jeg ser på magen og kjenner etter livmoren så virker det jo som om den er ved navelen, men vet jo at den ikke egentlig eer dfet :P

Hvis ikke så har du vel flere inni der ;)

Back
Topp