Jenter.... *oppdatert*

Da er dagen endelig over, hehehe ; )
Våkna klokka 6 med ca. 120 i puls : P Var såååå nervøs at jeg ikke fikk i meg en bit banan engang! Hadde først en teoretisk test, som gikk litt så som så... Syns det gikk ganske greit, egentlig... Litt ymse. Det fysiske testen gikk også greit, bortsett fra HLR, hvor jeg ble uholdbart sliten. Var en treningsøkt av dimensjoner! 3 minutter kontinuerlig kompresjoner, 3 min. pause, med 4 serier. Men jeg bar ei jente i bårestol opp og ned 4 etasjer i trapp, bar ei anna jente på båre 200 meter og enda ei anna jente ut og inn av bilen på båre. Alle de gikk veldig greit : )
Så var det intervjuet da... GRILLING!!! Var aller sist inn, så måtte vente på at 6 andre skulle bli ferdig først. Seriøst det aller aller aller verste intervjuet jeg har vært borti! Men syns jeg klarte meg greit der også.
De hadde spurt alle de andre om de ville takket ja til å bli vurdert til neste opptaksrunde hvis det ikke gikk deres vei denne gangen. Meg spurte de om jeg ville takket ja om jeg ble tilbudt stillingen som lærling! WÆÆÆH!

Må jo si at jeg har en god følelse, men jeg tør ikke å håpe på noenting... Får vite mer i løpet av neste uke. *SPENT*
 
ojj ojj :)
kjenner eg er veldig spendt på dine vegne!!!
en glømmer kor fysisk sterk en må være som ambulansearbeider :)
og HLR er gørr slitsomt, men eg har måtte utføre det i ekte akkutte situasjoner et par ganger og det er masse lettere da! Motivasjonen er jo en heilt anna sjølv om det også er tungt:)

Åh som eg håper du får denne jobben! Det fortsjener du så innmari!!
 
OoOo, jeg får en god feeling av dette her! Så deilig å være ferdig med det, selv om det er nervepirrende å vente på tilbakemelding. :) XXX alt og håper og tror at du er lærling to be!
 
Så spennende!

Krysser fingre og tær for at dette går din vei, det er såå velfortjent!

Må også si med det samme at det ikke finnes noen grunn for at du skal ha så liten tro på deg selv. Du fremstår som en flott og sterk ung kvinne:) Du mestrer både morsrollen og samboerrollen, du tar veloverveide valg og har omsorg for de rundt deg og du er meget samvittighetsfull - og det var bare det lille jeg kom på akkurat nå:)

Lykke til:)
 
GRATULEEEEEEEERA!!!! Vil tru du e letta og gla nå:) Lykke te!!!
 
Så fantastisk!!! Gratulerer!

Når begynner du? Og får du plass på den nærmeste ambulansestasjonen, eller må du reise lenger vekk?
 
Tusen takk folkens : )

Skorpionen: Jeg begynner heeelt i starten av mars! Og jeg får plass på den aller aller nærmeste stasjonen : ) Er midt i sentrum av byen. Veldig heldig med det også : ) Det er stor etterspørsel om å få jobbe der, så.
 
Back
Topp