Jenter og snus...

syns snus er utrolig ekkelt og uappetittelig enten det er i en manns eller kvinnes munn[:'(]

ening,,, liker ikke røyking heller forden del, men min mening da
ORIGINAL: oblix

syns snus er utrolig ekkelt og uappetittelig enten det er i en manns eller kvinnes munn[:'(]

ORIGINAL: plutt

ening,,, liker ikke røyking heller forden del, men min mening da

samma her [:)]

Næh.. greit nok.. så lenge det er porsjonssnus.
Den andre ser fysj ut uansett kjønn...

ORIGINAL: Rød Sol

Enig............ Men jeg skjønner meg ikke på de som stolte slutter å røke, for så å starte å snuse. Hjelper jo ikke akkurat å slutte med røyk når den bare byttes ut med et annet nikotinstoff.

Bryr meg ikke egentlig... Kjenner mange jenter som snuser og syns det er helt greit. [:)]

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] trenger jeg si mer... syntes foresten det er like kvalmt hos gutta da

Sign [:'(]

ORIGINAL: *Mamma87*

Alt man skal bry seg om..
Har ingen problemer med verken snusere eller røykere! Uansett kjønn!

bry seg om? [8D]

Både jeg og mannen snuser.. Begge portion og jeg mini da.. Jeg slutta å røyke og begynte å snuse en gang i tia pga at snus går i alle fall ikke utover noen andre enn deg selv, ikke lukter det, du trenger ikke ta pause for å ta en, ikke blir det passiv røyking for de du er med.. Jeg syns sjøl at det ikke er noe fint på jenter (noen passer det) men på de fleste gutter syns jeg det er litt sexy. Hihi.
Må si at jeg har lyst å slutte snart, må bare finne motivasjonen.. Jeg klarte det da jeg ble gravid, så vet at jeg kan! :)

ORIGINAL: MammaNina

Bryr meg ikke egentlig... Kjenner mange jenter som snuser og syns det er helt greit. [:)]

Enig, så lenge jeg slipper å røyke eller snuse så bryr jeg meg ikke så hardt om det igrunn.
Mannen min snuser og selv om jeg til tider blir irritert over at han snuser på hvert bilde jeg har tatt av ham så er det jo hans sitt valg.
Når det er sagt er det bedre at folk snuser enn at de røyker, for det er jo ikke noe som kalles passiv snusing:)

Alt i alt har røykere blitt uglesett nå i senere tid. Greit at de ikke kan få røyke slik at det går utover andre folk (i restauranter, transport, kjøpesentre osv) men når det blir debatt om at de ikke kan stå utenfor hovedgangen i tillegg går det litt for langt i min mening. Også slike debatter om jenter og snus.

Hvorfor er det alminnelig greit at menn snuser men ikke jenter?

ORIGINAL: Elis84

Både jeg og mannen snuser.. Begge portion og jeg mini da.. Jeg slutta å røyke og begynte å snuse en gang i tia pga at snus går i alle fall ikke utover noen andre enn deg selv, ikke lukter det, du trenger ikke ta pause for å ta en, ikke blir det passiv røyking for de du er med.. Jeg syns sjøl at det ikke er noe fint på jenter (noen passer det) men på de fleste gutter syns jeg det er litt sexy. Hihi.
Må si at jeg har lyst å slutte snart, må bare finne motivasjonen.. Jeg klarte det da jeg ble gravid, så vet at jeg kan! :)

AMEN!! [:D] snuser selv nå... er egentlig fast røyker, men har klart meg uten i over en mnd nå [:)] Har astma, så snusen går ihvertfall ikke på lungene og ikke lukter det heller [;)]

Så min mening er at snus på jenter er myyyyyyye bedre enn røyk!! [:D]

ORIGINAL: Rød Sol

Enig. Bryr meg ikke noe om det. Men sånn løs snus e ufyselig!

Heller snus enn røyk, men helst ingenting[;)]
Sambo har slutta og røyke, og snuser istedet. Men han snuser myye mindre enn han røykte (pengemessig)

Egentlig syns jeg det er helt opp til hver enkelt jeg... [;)]

helt enig [:)]
Liker ikke røyking heller...

samme her!!! [:'(]

men synes at jenter som snuser er eklere.. og det samme gjelder røyking! hater blanding av parfyme og røykelukt når ei røykerdame kommer inn i et rom! Fysj!

Back
Topp