Jenter i Tromsø . .

hoppsideisi1

Glad i forumet
Nå 3 mai åpner det ny Ultralydklinikk i Tromsø, der har de 3D ultralyd.

Sjekk denne linken

http://www.ultralydklinikken.no/index.php?option=com_content&task=view&id=56&Itemid=56

Stilig [:D] Da va det bare om man skal gå til dem, eller ho andre [8D]

Jeg har ringt til hun på GynConsult da. Men hun sa hun skulle ringe meg tilbake, så skal vente å se litt enda : )

Har du ringt no nylig? Vi kan jo ringe å stresse på ho[;)] Huff nei, ho virka så koselig. Men har ho ikke ringt meg tilbake om ei ukes tid, så trur æ at æ tar kontakt med de andre. E jo så nysgjerrig på lille frøkna i magen [:D]

Ringte ho da påskeuka begynte .. på mandagen før påske. . Men eg e jo bare i uke 24, så skjønne godt koffer ho ikke har ringt meg tilbake enda..

Som æ nevnte i en anna tråd, så har ho masse å jøre å ho har antakeli glemt av alle dem ho ska ringe opp igjen. Ho sa ho sku ringe mæ åsså, men at æ ikkje måtte bli sinna om ho glemte d. Ho hadde masse å jøre å sette sæ inni, så trur ikkje dokker ska sitte å vente på tlf. Ta heller å ring sjøl[:)]

Nei æ ringte ho bare for å gi beskjed om at æ valgte den andre klinikken. Blei så skeptisk da ho måtte lære sæ å bruke apparatan å sånn, så valgte heller den andre sia dem kan d fra før.
Ho virka hyggeli, men d blei for useriøst for mæ.

Back
Topp