JENTER! Hva tenker dere om fødselen?

Ja akkurat, det er det som er problemet... nå har de lagt ned fødestua her, tar imot akutt tror jeg (Jeg burde jo falle innenfor den kategorien....) og det er ca en time til sykehus.... så.... ja..... You do the math ;) :) Det og er en MEGET fristende grunn til hjemmefødsel. Fader jeg rekker jo nesten ikke være med på de selv.... :p

"Du må ikke ha det så travelt neste gang da" flirte JM til meg da jeg skulle reise hjem.

Jaggu sa jeg det du..... :p

Jeg har ingen valg... Eller kan de utføre ks i senga mi????

Sykehuset pga tryggeheten for barnet!
Første fødsel mistet jeg alt for mye blod og andre gang kom mini ut med farget fostervann, navelstrengen rundt halsen og måtte i kuvøse to døgn.

Må si jeg syns dere er tlffe som ønsker hjemmefødsel:D

Sent from my HTC One X using BV Forum

Ja der trykka jeg litt fort.... :p altså, hadde jeg blitt spurt om hjemmefødsel sist hadde jeg fått angst og hjerteinfarkt og sikkert skifta hudfarge en to tre ganger, men jeg tror etter siste fødselen, når det gikk så fort, og jeg ikke hadde noe særlig mer hjelpemidler enn jeg ville hatt hjemme, så føler jeg at jeg er tryggere her enn på tur til fødestua :) også hadde det jo vært en fin erfaring da, men all respekt til dere som velger sykehus, hadde ikke jeg hatt så raske fødsler hadde jeg nok tatt sykehus jeg og ;)

En annen grunn er at denne gangen har jeg en kjæreste som ER med meg gjennom alt, derfor virker det også tryggere hjemme.

Dere skjønner, de to andre svangerskapene har jeg gått gravid "alene"... Men det skal jeg heller fortelle om senere en gang ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum

Back
Topp