Jenter hjelp

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
ligger inne med forkortet livmorhals.....får ikke sitte eller gå.... 32+3 og livredd for å miste igjen!

Håper babyen holder seg inne lengre . Klem

Pust og slapp av, og husk at for hver time som går er oddsene litt bedre. Krysser fingrene for deg og den lille! <3

Krysser fingrene får at den lille holder seg inne noen uker til! Men om babyen kommer nå, er det gode odds for at det går bra. Broren min fikk en gutt født i uke 32, og han fylte nettopp 17 år. Ingen mén. Frisk og rask og verdens beste gutt, flink på skolen, og gir fremdeles tanta si gode klemmer:-)

Prøv å slappe av så mye det lar seg gjør, og stol på fagfolkene. Lykke til!!

Slapp helt av, , dette kommer til å gå kjempefint! Mi første kom 32+6 og har ingen tegn til at hun var både prematur og dysmatur. Du har sikkert fått lungemodningssprøyter? Lykke til og prøv og slapp av! Dette går bra :)

Slapp helt av, , dette kommer til å gå kjempefint! Mi første kom 32+6 og har ingen tegn til at hun var både prematur og dysmatur. Du har sikkert fått lungemodningssprøyter? Lykke til og prøv og slapp av! Dette går bra :)

Takk! Nei, ikke lungemodning ennå pga glukose og fare for høyt blodsukker! De avventer dersom den forkorter seg mer... Godt å høre om deg, da kan jeg roe det litt ned :)

Dette går nok bra ! Om h*n skulle bli født nå er jo odsene kjempe gode også tenk at om man føder i uke 28 har ungen over 90 ÷ sjanse for å overleve du er 4 - 5 uker mer og babyen er/ snart 2 kg og det er jo en stor milepæl .. masse lykke te :D

Dette kommer til og gå fint!! Fetteren min er født i uke 31, han er 24 år og frisk og rask :) Sender deg en god klem❤️

Dette går nok helt fint. Du er jo allerede i uke 33, så slapp av og følg rådene du får. Så håper vi den lille vil vente litt til :) og hvis ikke så går det nok helt fint med den lille uansett :)

Min bror var født syv uker før tiden. Aldri noe problem der. Frisk og rask både som baby og nå. Ikke noe "prematurbarn". :)

For å si det sånn, så stanser de vel ikke en fødsel som begynner i uke 34, så det sier litt om hvor ferdige de er nå :) Jeg er 32+5 i dag og tenker at nå er det trygt ;) Er det jente eller gutt?

Godt at du fikk undersøkt det. Nå er du i gode hender, og de følger med på at babyen din har det bra. Du har som alle de andre her sier kommer så langt i svangerskapet at dette kommer til å gå helt fint. Litt kjedelig med jula midt i ventingen, men håper allikevel at babyen din holder seg på plass i magen en god stund til. Lykke til med rugingen! :)

Lykke til :) Håper babyen holder seg på plass en stund til... Men alt går nok fint hvis den kommer nå... :)

Åå dere er fine, virkelig viktig med sånne ord og tanker når man er redd og usikker ;) ;)

Håper det går seg til og at bebisen holder seg inne litt lenger! :D Du er på riktig sted om noen skulle skje! :) Lykke til!

De passer nok godt på deg og baby!
Og du må bare ta det med ro og tenke at det kommer til å gå helt fint med baby hvis fødsel skjer nå. Masse lykke til, klem

For å si det sånn, så stanser de vel ikke en fødsel som begynner i uke 34, så det sier litt om hvor ferdige de er nå :) Jeg er 32+5 i dag og tenker at nå er det trygt ;) Er det jente eller gutt?

Vi vet ikke kjønn denne gangen ;)

Back
Topp