A.Msinmamma
Glad i forumet
Min gutt er kjempesøt!
Å snuppa mi på 8 er kul☺( å veldig søt da) ☺
Å snuppa mi på 8 er kul☺( å veldig søt da) ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men vi er jo som vi er. Snuppa skal absolutt ha på seg klokker, skjerf og veske når hun er hjemme. Hun er jo forfengeligheten selv uten at noen har oppfordret henne til det. Hun er 15 mnd.Er ikke så glad i å tre disse tradisjonelle kjønnsollene over hodet på barn. De får nok påvirkning ang det alle andre steder, så jeg prøver på å ikke fokusere på det her hjemme.
Men vi er jo som vi er. Snuppa skal absolutt ha på seg klokker, skjerf og veske når hun er hjemme. Hun er jo forfengeligheten selv uten at noen har oppfordret henne til det. Hun er 15 mnd.
Jo det har de joMen dem har jo de oppfatningene fra et sted da. Sånn i bunn og grunn![]()
Jeg syns jenter er søte og gutter er tøffe ^^
Syns det er morsomt at de er forskjellige og jeg digger tøffe gutter og elsker søte jenter![]()
Nei la barn være barn... Jeg kommer heller ikke til å pushe i noen retninger, men jeg har jo i bakhodet at hun oppfatter ting vi gjør og ikke gjør. Men føler vi er ganske likestilt sånn settDet ER forskjell på gutter og jenter, så jeg synes ikke det er så rart.![]()
Men jeg bare "pusher" ikke enda mer på "tøff og sterk og stor og kjekk" osv. på gutten min enn det han uansett får utenifra. Hvis du skjønte?
Jeg har en bestemor som reagerte sånn på at jeg lot gutten min leke med dukker (han som velger dem ut, ikke jeg), og sa hun var redd han skulle bli homo av det -.-
Da tenker jeg at det har gått for langt, når barn ikke selv skal få lov å leke med hva de vil fordi de "skal" være typiske jenter og gutter for de voksnes skyld. (Snakker ikke om ditt barn nå!)