Jenter er søtere enn gutter!

Mange tøffe jenter, og søte gutter også. Stereotyper altså :P

Men ja - vi er alle forskjellige, både jenter og gutter :)

Jeg synes og det er positivt at vi er forskjellige, og jeg tror det ER forskjell på gutt og jente fra naturens side. MEN, jeg kan ikke no for det, jeg må liksom bare spørre og: er det riktig at vi som voksne rundt skal legge slike føringer for barna, basert på kjønn? Jeg mener, det kan jo hende vi knebler barnet, uten at vi selv vet det..? Når vi selv mener at gutter er tøffe og jenter er søte, og det er noe vi formidler videre, liksom..?
Ja det er noe i det du sier!
Mine gutter skal få gå i kjoler om de ønsker det, jeg håper jeg alltid følger dem på den veien dem går! Men når guttene gjør noe som jeg syns er kult så sier jeg ofte at det er kult eller tøft! Haha, huff.. Du ga meg noe å tenke på nå :o

Men , hva skal man si for at det skal bli 'rett' her da? :p

Ja det er noe i det du sier!
Mine gutter skal få gå i kjoler om de ønsker det, jeg håper jeg alltid følger dem på den veien dem går! Men når guttene gjør noe som jeg syns er kult så sier jeg ofte at det er kult eller tøft! Haha, huff.. Du ga meg noe å tenke på nå :eek:

Men , hva skal man si for at det skal bli 'rett' her da? :p

Hehe, nei det er vel ikke noe rett og galt sånn egentlig:) der handler vel heller ikke bare om hva man sier innimellom, men hva man formidler sånn generelt sett :)

Jentene mine er nydelige.
Gutten min er vakker! :-)

Jeg vet flere jenter som er "tøffe" gutte- jenter.
Og gutter som er mer "søte".
Men synes det har mye med personlighet å gjøre også. :-)

Både jenter og gutter er søte,tøffe,snille og kosemosere <3

Ikke for å være moraliserende men denne tråden syns jeg er helt på trynet usmakelig. Diskutere utseende til små babyer også? Jaja, utseende og hysterie starter tidlig, og stakkrs barn som utsettes for dette.

Mener at når de gjelder eldre barn typ 1,5 år og oppover er det personligheten til barnet som avgjør det. Kjenner jenter som er tøffe, og noen søte . Samme gjelder gutter . Har to gutter selv, en som er tøff og frampå og en som er litt mer beskjeden og søt ;)

Mener at når de gjelder eldre barn typ 1,5 år og oppover er det personligheten til barnet som avgjør det. Kjenner jenter som er tøffe, og noen søte . Samme gjelder gutter . Har to gutter selv, en som er tøff og frampå og en som er litt mer beskjeden og søt ;)
Jeg mener ikke utseende , der er de alle like søte ! ;)

Back
Topp