Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er noe i det du sier!Jeg synes og det er positivt at vi er forskjellige, og jeg tror det ER forskjell på gutt og jente fra naturens side. MEN, jeg kan ikke no for det, jeg må liksom bare spørre og: er det riktig at vi som voksne rundt skal legge slike føringer for barna, basert på kjønn? Jeg mener, det kan jo hende vi knebler barnet, uten at vi selv vet det..? Når vi selv mener at gutter er tøffe og jenter er søte, og det er noe vi formidler videre, liksom..?
Ja det er noe i det du sier!
Mine gutter skal få gå i kjoler om de ønsker det, jeg håper jeg alltid følger dem på den veien dem går! Men når guttene gjør noe som jeg syns er kult så sier jeg ofte at det er kult eller tøft! Haha, huff.. Du ga meg noe å tenke på nå
Men , hva skal man si for at det skal bli 'rett' her da?![]()
Jeg mener ikke utseende , der er de alle like søte !Mener at når de gjelder eldre barn typ 1,5 år og oppover er det personligheten til barnet som avgjør det. Kjenner jenter som er tøffe, og noen søte . Samme gjelder gutter . Har to gutter selv, en som er tøff og frampå og en som er litt mer beskjeden og søt![]()
Min også ^^Ja. Min gutt er så søt at jeg kan spise han opp![]()
Nei, synes jeg absolutt ikkeKlart noen jenter er utpreget søte og noen gutter er utpreget tøffe, men kan like godt være andre veien også
![]()