Jenter er søtere enn gutter!

Prøver du å få opp en diskusjon eller? :p

Syns absolutt gutter kan være søte og jenter kan være tøffe :)
Har myyye med personlighet å gjøre og. Jeg nektet å være den søte og pene da jeg var liten ihvertfall, og er vel fortsatt litt slik:p

Last edited:
Nei, synes jeg absolutt ikke :) Klart noen jenter er utpreget søte og noen gutter er utpreget tøffe, men kan like godt være andre veien også :)

De blir ofte det foreldrene vil de skal bli - unger skjønner fort hva som forventes av de. Sånn oppførsel ift å være tøff og søt.

Men det finnes mange tøffe jenter og pysete gutter (bla min superfølsomme gutt). Og så finnes det mange søte og pene gutter (der også blandt annet min som i alle år ofte har blitt tatt for å være jente). Og det finnes mange jenter som verken er pene eller søte verken utenpå og inni.

Her i huset er det slik. Vesla blir dypt fornærmet om du kaller henne kul og tøff:p Hun er søt og pen, mens broren er kjekk og tøff.

Selv om jeg hører at hun sier at han er verdens søteste:D

Jeg kaller nå alle barna mine både søte og tøffe alt etter situasjonen og hvilke klær de har på seg uavhengig av kjønn

Alle barn er søte ☺

Det kan absolutt brukes uavhengig av kjønn, men voksne menn er jo gjerne livredde for å bli kalt søt istendenfor kjekk og tøff. Å kalle en dame for kjekk og tøff er det vel ingen som tenker er feil

Vår jente er tøff og veldig søt :P

Back
Topp