jentenavn..

*mortil3prinsesser*

Glad i forumet
har tenkt litt på Sarah-Sofie...[:)] mannen liker det ikke da...men klarer ikke slutte tenke på det[;)] men hva synes dere?er det ett helt teit navn...sånn ala Bob- Kåre,eller kari-kari eller no??[8D]
har ikke kommet frem til guttenavn enda[8D]

Fine navn hver for seg! Men sammen... hmm.. ikke helt min smak. [:)]

synes det var fint jeg! :)
Navn er vaaanskelig! Mannen sitter å leser i navnebok nå! [:D]

Syns det va fint sammen:-)
Personlig har eg tenkt på Sofie, syns det e et fiiint navn!!!!

Synes det er fint! Har vært inne på det selv faktisk.. [:)]

Nææææiii!! Det er jo det navnet jeg og min kjære har tenkt! [:D]
Hehe... men jeg syntes det ble litt mye med to S-navn sammen... så jeg har begynt å ville bytte ut Sara. ( jeg tenkte uten H i Sara) [8D]
Nydelig navn da. Hehe... enn om vi begge bare hadde bestemt oss for å bruke det og så hadde det blitt to stykk Sara(h) Sofie på født i mars. [:D]

eh.....må si meg enig med mannen din. det navnet henger ikke på greip. men hver sin smak.....

ORIGINAL: Surita

Nææææiii!! Det er jo det navnet jeg og min kjære har tenkt! [:D]
Hehe... men jeg syntes det ble litt mye med to S-navn sammen... så jeg har begynt å ville bytte ut Sara. ( jeg tenkte uten H i Sara) [8D]
Nydelig navn da. Hehe... enn om vi begge bare hadde bestemt oss for å bruke det og så hadde det blitt to stykk Sara(h) Sofie på født i mars. [:D]

hehe..hadde vært artig[:)] men tror ikke vi kommer til å ha det navnet,men har heldigvis en goooo stund til før vi bestemmer oss..[:)][8D][:)]

ORIGINAL: Delirious

Fine navn hver for seg! Men sammen... hmm.. ikke helt min smak. [:)]

enig.

Såns det var kjempefint jeg[:)] Sara er jo så nydelig!!

ORIGINAL: Luremus

eh.....må si meg enig med mannen din. det navnet henger ikke på greip. men hver sin smak.....

greit nok det...[:)]men det går vel an å si ting på en litt fin og høflig måte, selv om man ikke likte navnet???[8|]
syns det er så mange som virker så sure og frekke når de svarer på ting de ikke er enige i.. det er jo helt iorden at vi ikke er enige i alt,og at smaken er som baken osvosv... men litt vanlig høflighet er vell på sin plass??? eller er det bare jeg som mener det?[:)]

Hvis du liker det er jo det som er det viktigste. Men det var litt "morsomt", ser best ut uten h i Sara synes jeg da.. Jeg synes Mia Maria er et kult navn jeg da, men kunne nok aldri kalt datteren min det..

hehe...det var det mannen min å sa...det hørtes litt morsomt ut..+ han liker ikke sofie-navnet da...
men det er godt vi er forskjellige[:)]

Back
Topp