Jentenavn...

Sørlandsjente83

Betatt av forumet
Litt tidlig kanskje, men noen som har begynt å tenke på noen jentenavn???

Jeg har tenkt på Julie, men vet ikke helt enda. Har i alle fall begynt å tenke. Sist gang hadde vi et par jentenavn klare til ultralyd og da vi fikk vite at det var en gutt måtte vi legge hodene våres i bløt og tenke - tilslutt ble det Jonas[:)]

Hvis det blir et J-navn på den gutten eller jenta vi får nå hadde det vært gøy. Men hvis vi finner et navn nå vi liker veldig godt som ikke begynner på J så er det ikke så farlig. Jeg begynner med A og min mann med M.

Tenkte litt på Mathea sist, men ble jo en gutt, er litt på den bølgen fremdeles [:D]

ORIGINAL: Mamitas

Tenkte litt på Mathea sist, men ble jo en gutt, er litt på den bølgen fremdeles [:D]

Det er veldig fint[:)] 

Vi liker veldig godt Ida[:D] Og Solveig etter min oldemor (som er i beste velstand enda..[:D] Regner med hun får oppleve sitt andre tippoldebarn også...[:D])

her er bella eller ane madelen

Emma Alexandra hvis det blir jente.

Jeg falt helt for Tallulah men det får jeg ikke bruke sier mannen.
Hadde jeg fått bruke det hadde jeg nok brukte det med Eva..Eva Tallulah.

Ellers synes jeg det er veldig vanskelig med jente navn.

ORIGINAL: Sørlandsjente83

Jeg har tenkt på Julie, men vet ikke helt enda. Har i alle fall begynt å tenke. Sist gang hadde vi et par jentenavn klare til ultralyd og da vi fikk vite at det var en gutt måtte vi legge hodene våres i bløt og tenke - tilslutt ble det Jonas[:)]

Den eldste datteren min heter Julie. Neste heter Karoline. Får jeg jente vil jeg gjerne kalle henne Linnea, (JKL) men det er så mange som heter det og det ødelegger litt. Tror jeg kommer til å gå for det uansett. Det er så fint, men nå satser jo vi på gutt da. Har lett etter guttenavn på L, men ingen jeg vil ha så da blir det nok ikke noe JKL.

ORIGINAL: Varia

Tallulah er kult, men det trenger nok et navn foran ja. Som Eva.

ORIGINAL: Pocha

ORIGINAL: Varia

Tallulah er kult, men det trenger nok et navn foran ja. Som Eva.

Ja likte det med en gang jeg hørte det, triller så fint på tungen. Litt som grabriell gjør. Og Eva har jeg altid likt. Men mannen er ikke så glad i Eva heller så. da blir det Emma Alexandra

he både jente og gutte navn klare....
sambo er ikkje heilt overbevist men det blir han nok[;)][:D]

Jeg har falt for:
Andrea
Helen
Ruth etter Mormor, men det liker ikke mannen...

Veldig vanskelig altså!

vi har funne navn til begge kjønn:)
velger og holde det hemmelig til svangerskape er offiseilt:)

Ang. jentenavn så liker vi godt Sofie og Josefine[:)]

Nei, har ikke det.. Syns faktisk jentenavn er vanskligere enn guttenavn.. Lillemann har et godt norsk, traust navn, så må vel passe litt sammen med det da.. Ellers heter mannen min S..., sønnen min S... og jeg E..., så hadde vært gøy med en E denne gangen da, men det gjør det hele myyye vanskligere, både med jente- og guttenavn.. Vi liker og navn som ikke alle andre har, så blir ikke Elias feks, selv om det er aldri så fint..[:)]

Liker veldig godt
Iselin
Mariell
Ida
men har ikke helt bestemt oss enda,er jo så mangen fine navn

Jeg synes Amanda, Linnea og Mathea er fine navn[:D]

Back
Topp