Jentenavn :)

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Her er mine tre favorittjentenavn hittil[:)]

Ann-Helen
Ann-Celin
Anja-Celine

Vil begynne med An /Ann, og ha dobbeltnavn[:)]

Hva syns dere? Har dere andre forslag?

Ann-Helen er veldig fint.

Visst vi fikk jente sto det mellom:

Ann-Kristin, Johanna, Johanne. Oppkallingsnavn alle 3.

Kjenner ei Ann-Helen, liker det navnet godt, for hu er bare god å snill[:)]

Er oppkallingsnavn vi også vil bruke på lillejenta vår[:D] Derfor skal det begynne på An/ Ann, etter mamma[:D] (og så blir det litt etter sambo også da)

ORIGINAL: Goldy

Her er mine tre favorittjentenavn hittil[:)]

Ann-Helen
Ann-Celin
Anja-Celine

Vil begynne med An /Ann, og ha dobbeltnavn[:)]

Hva syns dere? Har dere andre forslag?

Synes Ann-Celin var søtt,men liker veldig godt Ann-Christin og jeg da [:D]

Fine navn.. Likte Ann-Celin [:)]
Syns Anna er et fint navn jeg da, betemoren min het Anna Viola, og hvis vi fikk jente ville jeg hun skulle hete Anna Liane. Selv om samboeren min ikke var helt enig da [:D]

ORIGINAL: Cstina

Vi også kjenner ei som heter det, fornufti og kjempesnill[:)] ho gikk i klasse med sambo på ungdomsskolen og vgs. Sambo har tidligere ikke ville kalt jenta vår for det, siden han kjente ei.. Men ho blei kjempeglad for at vi vurderte navnet, og etter sambo hørte det, så ble han også mer positiv til navnet, og sa at det var høyt prioritert[:)]

ORIGINAL: Tinnea

Syns Anna er et fint navn jeg da, betemoren min het Anna Viola, og hvis vi fikk jente ville jeg hun skulle hete Anna Liane. Selv om samboeren min ikke var helt enig da [:D]

Synes det var litt spesielt med Celin til slutt, kjenner ingen som heter det fra før[:)]
Hehe, her måtte sambo bearbeides[8D]
Men så er ikke navn det han går rundt og tenker på heller da[8D] han vil se jenta først sier han, for hvis ikke så blir det vel noe annet likevel..
Hehe, så e går å tenke og tar dei frem når det passa[;)]

likte Ann-Celin best :)

Jeg likte Ann-Celin best[:)]

Vet ikke hvor mange navn jeg har lest igjennom, men faller hele tiden tilbake på disse[:)]
Heldigvis en stund igjen før vi trenger å bestemme oss!

likte alle veldig godt, hva med Anne Marie eller Anne Sofie[:)]

ORIGINAL: Cstina

Samme her, bare trivelige folk som heter Ann-Helen[:D]

ORIGINAL: happyhappymamma

likte alle veldig godt, hva med Anne Marie eller Anne Sofie[:)]

Har lurt på Anna Mari,eller noe i den dur, men synes det blir litt for likt mitt navn (siden e heter Lise-Mari) [:)] Sofie har e ikke de beste assosiasjoner med, men det er et fint navn

ORIGINAL: Lolodi

Er ikke det en sånn klappelek man lekte da man var små? [8D]

hihi jo den husker jeg
anna liane, anna my sheep my darling ..............clap for me clap for you oh ah tja tja tjaaaa       (noe i den duren[:)])

Ha ha, joo! Det har jeg ikke tenkt på før faktisk [8D]

ORIGINAL: wowmamma

hihi jo den husker jeg
anna liane, anna my sheep my darling ..............clap for me clap for you oh ah tja tja tjaaaa       (noe i den duren[:)])

Den sangen var det første jeg tenkte på når jeg leste navnet [;)]

Ann-Therese

Jeg tenkte på Ann Mari
(høres ut som marri, når en sier det - blir vell mest trykk på Ma og kort ri) om du skjønner[:D]

ORIGINAL: linko

Jeg likte Ann-Celin best[:)]

Back
Topp