Jentenavn!

Mozell85

Elsker forumet
Julikulene 2020
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hvilke jentenavn har dere på deres liste?

Foreløpig har vi disse navnene:
Ellinor (foreløpig på førsteplass)
Sofie
Amalie
Annika
Alma
Oda

Navn som samboer har sagt nei til, men som jeg ikke er klar for å ta vekk fra lista:
Ester
Iris

På lista vår har vi:

Oline
Eline
Josefine
Tomine

Om det plutselig viste seg å være en jente og ikke en gutt, så hadde det nok blitt Oline :love017

Vi har bare ett navn hvis det blir ei jente: Natalie/Natalia :) (vi vet ikke kjønn ennå og vi har ingen idee for guttenavn :bag:)

Last edited:
Har en ganske lang liste for jentenavn. Den første er absolutt en favoritt for både meg og samboer. Jeg jobbet med en gutt med autisme i mange år i usa og vi fikk er veldig fint bånd. Han kalte meg Hanna (jeg heter Johanna), og syns det er så fint og minner meg om han ❤️
  • Hannah/Hanna
  • Kristine/Kristina
  • Ava
  • Helene/Helena
  • Maja
  • Maria
  • Mia/Mie
  • Ines
  • Ina
  • Ingrid
  • Leah/aleah
  • Sarah
  • Sofia/Sofie
  • Aina
  • Alva
  • Sandra

Her blir det Iben om det blir jente :Heartred Andre jentenavn jeg liker veldig godt: Maja, Olivia, Hedda, Synnøve og Kaja:joyful: Glad i a-endinger tydeligvis:hilarious:

Vi har bare ett navn hvis det blir ei jente: Natalie/Natalia :) (vi vet ikke kjønn ennå og vi har ingen idee for guttenavn :bag:)
Ser ut som at det blir ei jente her men det blir ikke Natalia. Må tenke mer, heldigvis har vi nok tid før hun kommer :angelic:

Vi får trolig jente, men er veldig usikker på valg av navn. Her er de vi har på lista foreløpig:
-Marie
-Hanne
-Ingrid
-Astrid
-Oline
-Alma
-Live

Back
Topp